Uwaga na fałszywe faktury!

Docierają do nas sygnały od Klientów, że otrzymują oni fałszywe wiadomości, przesyłane przez firmę Polska Gospodarka Energetyczna podszywającą się pod markę PGE Polska Grupa Energetyczna, wzywające do uregulowania zaległych należności. 
Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.
 

 

Szanowni Klienci,

 Informujemy, że w dniu 27 lutego br. z przyczyn całkowicie niezależnych od PGE Obrót S.A., doszło do poważnej awarii systemu służącego do rozsyłania SMS-ów przypominających o uregulowaniu należności za energię elektryczną, wskutek czego, nasi Klienci zostali narażeni na niedogodności związane z wielokrotnym otrzymywaniem tych samych wiadomości sms.
 
Natychmiast po otrzymaniu informacji o awarii podjęliśmy zdecydowane działania, mające na celu wyjaśnienie jej przyczyn i niezwłoczne usunięcie skutków awarii oraz zminimalizowanie wszelkich konsekwencji, które dotknęły naszych Klientów.
 
Wyrażamy szczere ubolewanie i bardzo przepraszamy naszych Klientów za zaistniałą sytuację. Wszyscy Klienci, którzy w wyniku awarii wielokrotnie odebrali tę samą wiadomość sms, otrzymają od nas także indywidualne przeprosiny wysyłane drogą telefoniczną. Nadmieniamy, że awaria systemu wydarzyła się po raz pierwszy i dokładamy wszelkich starań, aby wyeliminować prawdopodobieństwo powtórzenia się takiej sytuacji w przyszłości.

pgeobrot_site