Uwaga na fałszywe e-maile wzywające do zapłaty!

Docierają do nas sygnały od osób, które otrzymują fałszywe wiadomości e-mail, przesyłane z adresu biuro@pge.pl lub zaleglosci@pge.pl i wzywające do uregulowania zaległych należności. 

Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.

 

Dotychczasowi Klienci BOK w Bielsku Podlaskim obsługiwani będą przez BOK w Białystoku: ul. Świętojańska 12, 15-082 Białystok, czynny w dni robocze w godzinach 8.00 – 19.00. W celu zapewnienia najwyższej jakość obsługi dedykujemy Klientom dodatkowe, wygodne kanały kontaktu. Zachęcamy do skorzystania z usług Contact Center PGE – telefonicznego Biura Obsługi Klienta. Z naszymi konsultantami można kontaktować się dzwoniąc pod numer telefonu 422 222 222, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 19.00. Klienci, bez wychodzenia z domu, mogą telefonicznie zrealizować swoje sprawy. Klienci mogą także kontaktować się z PGE Obrót za pośrednictwem poczty e-mail, wysyłając wiadomość na adres: bok.bialystok.obrotbia@gkpge.pl Przepraszamy za ewentualne utrudnienia.

pgeobrot_site