Uwaga na fałszywe faktury!

Docierają do nas sygnały od Klientów, że otrzymują oni fałszywe wiadomości, przesyłane przez firmę Polska Gospodarka Energetyczna podszywającą się pod markę PGE Polska Grupa Energetyczna, wzywające do uregulowania zaległych należności. 
Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.
 

Dotychczasowi Klienci BOK w Bielsku Podlaskim obsługiwani będą przez BOK w Białystoku: ul. Świętojańska 12, 15-082 Białystok, czynny w dni robocze w godzinach 8.00 – 19.00.

W celu zapewnienia najwyższej jakość obsługi dedykujemy Klientom dodatkowe, wygodne kanały kontaktu.

Zachęcamy do skorzystania z usług Contact Center PGE – telefonicznego Biura Obsługi Klienta. Z naszymi konsultantami można kontaktować się dzwoniąc pod numer telefonu 422 222 222, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 19.00. Klienci, bez wychodzenia z domu, mogą telefonicznie zrealizować swoje sprawy.

Klienci mogą także kontaktować się z PGE Obrót za pośrednictwem poczty e-mail, wysyłając wiadomość na adres: bok.bialystok.obrotbia@gkpge.pl

Przepraszamy za ewentualne utrudnienia.

pgeobrot_site