Uwaga na fałszywe faktury!

Docierają do nas sygnały od Klientów, że otrzymują oni fałszywe wiadomości, przesyłane przez firmę Polska Gospodarka Energetyczna podszywającą się pod markę PGE Polska Grupa Energetyczna, wzywające do uregulowania zaległych należności. 
Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.
 

Zapraszamy do nowego Biura Obsługi Klienta, które zostanie otwarte przy Placu Niepodległości 4 (budynek Uniwersalu).

W celu zapewnienia najwyższej jakość obsługi dedykujemy Klientom dodatkowe, wygodne kanały kontaktu.

Zachęcamy do skorzystania z usług Contact Center PGE – telefonicznego Biura Obsługi Klienta.
Z naszymi konsultantami można kontaktować się dzwoniąc pod numer telefonu 422 222 222, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 19.00. Klienci, bez wychodzenia z domu, mogą telefonicznie zrealizować wszystkie sprawy związane z dostawą i sprzedażą energii elektrycznej.

Klienci mogą także kontaktować się z PGE Obrót za pośrednictwem poczty e-mail, wysyłając wiadomość na adres: serwis@gkpge.pl

Jednocześnie informujemy, że Klienci z terenu Łodzi mogą korzystać z usług Biur Obsługi Klienta:

BOK Łódź I Łódź, pl. Niepodległości 4 czynne: poniedziałek – piątek, 8.00 – 19.00

BOK Łódź II Łódź, al. Kościuszki 123 czynne: poniedziałek – piątek, 8.00 – 19.00

BOK Zgierz Zgierz, ul. Wschodnia 1/5 czynne: poniedziałek – piątek, 8.00 – 19.00

BOK Pabianice Pabianice, ul. Piłsudskiego 4 czynne: poniedziałek – piątek, 8.00 – 19.00

 

Przepraszamy za ewentualne utrudnienia.

pgeobrot_site