Zapraszamy do nowego Biura Obsługi Klienta, które zostanie otwarte przy Placu Niepodległości 4 (budynek Uniwersalu).

W celu zapewnienia najwyższej jakość obsługi dedykujemy Klientom dodatkowe, wygodne kanały kontaktu.

Zachęcamy do skorzystania z usług Contact Center PGE – telefonicznego Biura Obsługi Klienta.
Z naszymi konsultantami można kontaktować się dzwoniąc pod numer telefonu 422 222 222, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 19.00. Klienci, bez wychodzenia z domu, mogą telefonicznie zrealizować wszystkie sprawy związane z dostawą i sprzedażą energii elektrycznej.

Klienci mogą także kontaktować się z PGE Obrót za pośrednictwem poczty e-mail, wysyłając wiadomość na adres: serwis@gkpge.pl

Jednocześnie informujemy, że Klienci z terenu Łodzi mogą korzystać z usług Biur Obsługi Klienta:

BOK Łódź I Łódź, pl. Niepodległości 4 czynne: poniedziałek – piątek, 8.00 – 19.00

BOK Łódź II Łódź, al. Kościuszki 123 czynne: poniedziałek – piątek, 8.00 – 19.00

BOK Zgierz Zgierz, ul. Wschodnia 1/5 czynne: poniedziałek – piątek, 8.00 – 19.00

BOK Pabianice Pabianice, ul. Piłsudskiego 4 czynne: poniedziałek – piątek, 8.00 – 19.00

 

Przepraszamy za ewentualne utrudnienia.