Uwaga na fałszywe faktury!

Docierają do nas sygnały od Klientów, że otrzymują oni fałszywe wiadomości, przesyłane przez firmę Polska Gospodarka Energetyczna podszywającą się pod markę PGE Polska Grupa Energetyczna, wzywające do uregulowania zaległych należności. 
Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.
 

- Już ponad trzy miliony klientów skorzystało z pomocy naszych konsultantów, a liczba osób, które wybierają ten nowoczesny sposób wypełniania formalności stale się zwiększa. Z pewnością wpływa na to fakt, że zdecydowaną większość spraw wyjaśniamy już podczas pierwszej rozmowy. Jedna rozmowa telefoniczna z konsultantem wystarcza na rozwiązanie sprawy już w ok. 80 procentach połączeń z klientami - wyjaśnia Marlena Skrzydłowska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta.

Jak pokazują trendy, potrzeba szybkiego wykonania formalności za pośrednictwem telefonu czy urządzeń mobilnych to jedna z najsilniejszych potrzeb deklarowanych przez klientów.

Priorytetem jest rozwój i inwestycja w nowoczesne rozwiązania ułatwiające komunikację na linii klient–firma, dlatego PGE Obrót dopracowuje narzędzia, które mają na celu umożliwienie kompleksowej obsługi klientów bez wychodzenia z domu.

Przez telefon zawrzesz umowę

Rozmawiając telefonicznie z konsultantem klienci mogą wykonać wszystkie formalności, m.in. zawrzeć umowę, zmienić swoje dane, a także dowiedzieć się więcej na temat rozliczeń czy formy płatności. Oprócz tego, podczas rozmowy klient może sprawdzić saldo, kupić energię lub podać stan licznika.

- W PGE Contact Center w Łodzi pracuje 148 konsultantów. W najbliższym czasie zwiększymy zatrudnienie, w tym momencie odbywają się specjalistyczne szkolenia – wylicza Anna Kubanek, Kierownik Biura Telefonicznej Obsługi Klienta Contact Center PGE. - Infolinia dostępna jest dla ponad pięciu milionów klientów z całego kraju, a także dla osób, które zamierzają skorzystać z oferty PGE – dodaje.

Klienci są zadowoleni

Jak wykazują badania, konsultanci Contact Center PGE cieszą się ogromnym zaufaniem. Klienci najbardziej cenią ich za wiedzę, posługiwanie się prostym i zrozumiałym językiem, a także sprawność obsługi i zaangażowanie.

Obsługa klientów z całego kraju

W celu zawarcia umowy przez telefon lub wypełnienia innych formalności, wystarczy zadzwonić do PGE Contact Center pod numer 422 222 222. Konsultanci PGE są do dyspozycji klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-19.00.

 

pgeobrot_site