Uwaga na fałszywe faktury!

Docierają do nas sygnały od Klientów, że otrzymują oni fałszywe wiadomości, przesyłane przez firmę Polska Gospodarka Energetyczna podszywającą się pod markę PGE Polska Grupa Energetyczna, wzywające do uregulowania zaległych należności. 
Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.
 

W czasie trwania akcji „Daj się oświęcić” (dla Spółki przygotowała ją i zrealizowała agencja El Padre) okazało się, że aż 42 proc. uczestników nie czyta regulaminów przed ich podpisaniem, gdy zapoznają się z nimi poza siedzibą firmy.

Podczas eventów zorganizowanych w 17 miastach w Polsce, w regionach nasilonego działania nieuczciwych sprzedawców energii, ankieterzy zapraszali losowo wybranych przechodniów do udziału w konkursach z nagrodami. W celu wzięcia udziału w zabawie chętni podpisywali regulamin konkursu, w którym celowo znalazły się ukryte niekorzystne zapisy.Osoby, które podpisały regulamin bez czytania, musiały wypełnić jeden z jego warunków, na który wcześniej wyraziły zgodę. Po ich spełnieniu otrzymywały nagrody. Wśród warunków znalazło się m.in. wykonanie dziesięciu przysiadów z zamkniętymi oczami, zaśpiewanie piosenki, zatańczenie walca, wyrecytowanie kilku wersów inwokacji z "Pana Tadeusza" lub skakanie na skakance.

Konkurs Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow” organizowany jest przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications od 2006 r. Jego celem jest promowanie efektywności w działaniach marketingowych. Jury oceniać będzie zarówno kreatywne podejście w poszczególnych elementach kampanii  jak i skuteczność opracowanej strategii.

W tegorocznej edycji, PGE Obrót z projektem „Daj się oświecić” powalczy o nagrodę z PepsiCo („Up Up Hippo” agencji Deloitte Digital) oraz z Orange Polska („Kluby Sportowe Orange” agencji Afekt).

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 22 czerwca w Warszawie podczas uroczystej Gali Golden Arrow.

Spot podsumowujący akcję „Daj się oświecić” - https://www.youtube.com/watch?v=doQP4fCsS3M

pgeobrot_site