Uwaga na fałszywe faktury!

Docierają do nas sygnały od Klientów, że otrzymują oni fałszywe wiadomości, przesyłane przez firmę Polska Gospodarka Energetyczna podszywającą się pod markę PGE Polska Grupa Energetyczna, wzywające do uregulowania zaległych należności. 
Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.
 

Spośród stu zgłoszonych prac, wyłoniono po trzy projekty w każdej kategorii. Wydarzenie „Fachowcy w trasie”, które dla PGE Obrót przygotowała agencja El Padre, został nominowany w kategorii „Event promocji marki BtoC”.

W ramach oferty “Prąd jak prąd, ale z pomocą fachowców”, PGE postanowiła sprawić świąteczny prezent najmłodszym i dokonać w wybranych domach dziecka oraz ośrodkach społecznych bezpłatnych, kompleksowych napraw. Dodatkowo, podczas wizyt fachowców, zespół Recycling Band umilał czas podopiecznym, dając świąteczny koncert.

„Fachowcy w trasie” odwiedzili 21 takich placówek. O nagrodę powalczą z projektem Credit Agricole #pierwszykrok – ambient z wykorzystaniem VR (agencja Endorfina Events), a także z H&M WF-Reaktywacja ( agencja Plej).

Drugą kategorią, w której PGE Obrót otrzymała nominację, jest „CSR w branży eventowej”. Chodzi o akcję „Daj się oświecić”, którą dla Spółki również przygotowała agencja El Padre. Skierowana ona była do klientów PGE narażonych na działanie nieuczciwych sprzedawców energii elektrycznej i uświadamiała techniki, którymi się posługują. W czasie trwania akcji okazało się, że aż 42 proc. badanych nie czyta regulaminów przed ich podpisaniem, gdy zapoznają się z nimi poza siedzibą firmy.

Jak to sprawdziliśmy? Podczas eventów zorganizowanych w siedemnastu miastach w Polsce, w regionach nasilonego działania nieuczciwych sprzedawców energii, ankieterzy  zapraszali losowo wybranych przechodniów do udziału w konkursach z nagrodami. W celu wzięcia udziału w zabawie chętni podpisywali regulamin konkursu, w którym celowo znalazły się ukryte niekorzystne zapisy. Osoby, które podpisały regulamin bez czytania, musiały wypełnić jeden z jego warunków, na który wcześniej wyraziły zgodę. Po ich wypełnieniu otrzymywały nagrody. Wśród warunków znalazło się m.in. wykonanie dziesięciu przysiadów z zamkniętymi oczami, zaśpiewanie piosenki, zatańczenie walca, wyrecytowanie kilku wersów inwokacji z „Pana Tadeusza” lub skakanie na skakance.

Akcja „Daj się oświecić” o nagrodę walczy z projektem „Obóz Adamed SmartUp (agencja Walk Events) oraz z eventem „Responsib’ALL Day Wyborowa Pernod Ricard” (agencja Plej).

Jury oceniające projekty złożone jest z przedstawicieli klientów – korporacji i instytucji, uczelni wyższych oraz organizatora – MeetingPlanner.pl.

Meeting Planner Power Awards jest uznanym konkursem poświęconym branży eventowej, pokazującym najlepsze realizacje i praktyki we wszystkich jej sektorach. Główna ideą konkursu jest pokazanie wartości i efektywności narzędzi z zakresu szeroko rozumianego event marketingu.

Spoty promujące „Fachowców w trasie” i „Daj się oświecić”:

Fachowcy: https://www.youtube.com/watch?v=6gEEm-8jyjg

Daj się oświecić: https://www.youtube.com/watch?v=doQP4fCsS3M

pgeobrot_site