- Dziękujemy Klientom za to, że dostrzegają nasze starania we wprowadzaniu dla nich przyjaznych rozwiązań. Przyznanie nam godła „Firma Przyjazna Klientowi” nie jest wynikiem przypadku. My najpierw pytamy naszego Klienta o to, jakie są jego oczekiwania, a następnie robimy wszystko, aby te oczekiwania spełnić – mówi Wiktor Taszka, Członek Zarządu ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta PGE Obrót S.A.

Klienci wypowiadający się na temat Spółki doceniają między innymi fakt, że Biura Obsługi Klienta są do ich dyspozycji w dogodnych godzinach: 8.00-19.00 oraz 8.00-17.00. Ogromnym zaufaniem cieszy się także nowoczesne Contact Center (422 222 222), dzięki któremu Klient może załatwić swoje wszystkie sprawy nie wychodząc z domu. To Biuro Obsługi Klienta w telefonie.

Klienci korporacyjni postrzegają PGE Obrót jako firmę solidną, zapewniającą bezpieczeństwo
i niezawodność dostaw energii elektrycznej.

- Klienci to nasi partnerzy w biznesie - bardzo cieszy fakt, że są zadowoleni i wysoko oceniają nasze standardy obsługi – dodaje Wiktor Taszka.

„Firma Przyjazna Klientowi” to program badawczo-certyfikacyjny, którego celem jest ocena satysfakcji Klientów i prawdopodobieństwo rekomendacji Firmy. To nagroda przyznawana na podstawie wyników niezależnych badań przeprowadzanych przez Organizatora projektu – Fundację Obserwatorium Zarządzania, instytucję z otoczenia biznesu zajmującą się problemami przedsiębiorczości, wdrażaniem innowacji oraz edukacji ekonomicznej społeczeństwa i biznesu.