Uwaga na fałszywe e-maile wzywające do zapłaty!

Docierają do nas sygnały od osób, które otrzymują fałszywe wiadomości e-mail, przesyłane z adresów pge@rozliczenia.pl lub pge@rachunki.pl i wzywające do uregulowania zaległych należności. 
Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i nieotwieranie załączonych do wiadomości dokumentów oraz niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.

 

Uprzejmie informujemy, iż energoamaty zainstalowane Łodzi przy ulicy Kościuszki 123 zostały uszkodzone (akt wandalizmu). Do czasu naprawy w serwisie producenckim nie można dokonywać wykupu energii w wymienionych energomatach.

Zakupu energii elektrycznej dokonać można:

- telefonicznie pod nr telefonu 422 222 222 od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-19.00

- osobiście w Biurze Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-19.00 lub 8.00-17.00.

Do Państwa dyspozycji pozostają następujące Biura Obsługi Klienta:

- BOK "Kościuszki" Łódź, Al. Kościuszki 123,

- BOK "Tuwima” Łódź, ul. Tuwima 58,

- BOK "Pabianice" Pabianice, Piłsudskiego 4,

- BOK "Zgierz" Zgierz, ul. Wschodnia 1/5,

W celu uniknięcia przerwy w dostawie energii elektrycznej w dni wolne od pracy oraz święta, z powodu braku możliwości zakupu w energomacie, prosimy o zaopatrzenie się w rezerwową porcję wykupionej energii.

Za utrudnienia przepraszamy.

pgeobrot_site