Uwaga na fałszywe faktury!

Docierają do nas sygnały od Klientów, że otrzymują oni fałszywe wiadomości, przesyłane przez firmę Polska Gospodarka Energetyczna podszywającą się pod markę PGE Polska Grupa Energetyczna, wzywające do uregulowania zaległych należności. 
Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.
 

Główna siedziba Infolinii PGE, gdzie pracuje blisko 200 osób, znajduje się w Łodzi. Centrum zdalnej obsługi PGE powstało ponad 5 lat temu. W tym czasie konsultanci zrealizowali ponad 12,5 miliona zgłoszeń, realizując 11 milionów połączeń i wysyłając ponad 15 milionów wiadomości sms.

Nowo otwarta filia na Podkarpaciu jest częścią Infolinii PGE. Konsultanci w Krośnie, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7 do 19, realizują zgłoszenia i obsługują klientów PGE Obrót z całej Polski.

- Otwarcie kilka tygodni temu stacjonarnego Punktu Sprzedaży i Obsługi Klienta w Krośnie, a teraz zainaugurowanie funkcjonowania oddziału Infolinii, to efekt strategii, której jednym z filarów jest zasada zrównoważonego rozwoju kanałów komunikacji z klientami. To właśnie klienci stanowią centrum naszej aktywności. Stwarzamy jak najlepsze warunki do tego, aby mogli oni pozyskiwać rzetelne i eksperckie informacje na temat sprzedaży energii elektrycznej i gazu. Jest to szczególnie istotne, zwłaszcza biorąc pod uwagę nowe uwarunkowania prawne na rynku energetycznym – mówi Robert Choma, prezes zarządu PGE Obrót.

Praca na Infolinii PGE to nie tylko obsługa połączeń telefonicznych pod numerem 422 222 222, ale również zdalna obsługa klienta, polegająca na obsłudze korespondencji mailowej, przychodzącej na główny firmowy adres – serwis@gkpge.pl, a także obsłudze związanej z bieżącą działalnością operacyjną, czyli m.in. ofertowaniem produktowym, udzielaniem informacji windykacyjnych, rozliczaniem doładowań do liczników przedpłatowych oraz obsługą elektronicznego Biura Obsługi Klienta tzw. eBOK.

Dodatkowo, infolinia obsługiwana przez zespół PGE Obrót, świadczy usługi na rzecz dwóch innych spółek wchodzących w skład Grupy Kapitałowej PGE – PGE Centrum (marka Lumi) i PGE Nowa Energia.

- Analizy biznesowe, które prowadziliśmy od dłuższego czasu, pokazały, że rynek pracy w Krośnie i w okolicach ma bardzo duży potencjał. Dzięki kooperacji z Powiatowym Urzędem Pracy i lokalnym samorządem udało nam się zintegrować ten potencjał z rozwojem działalności operacyjnej spółki – mówi Zenon Wajda, wiceprezes zarządu PGE Obrót.

pgeobrot_site