Gra przeznaczona jest dla trzech drużyn lub trzech graczy. Polega na wejściu pionkami na szczyt Góry PGE, wykonując po drodze ciekawe zadania. Dzieci poprzez zabawę uczą się zasad bezpiecznego korzystania z urządzeń elektrycznych i prądu, odpowiedniego zachowania się w lesie, poznają także nowe słowa.

Planszówka jest pełna niespodzianek, dzięki czemu nie nudzi uczestników. Wymaga skupienia uwagi, wprowadzając też element zaskoczenia. To spora dawka wiedzy i nauki serwowana najmłodszym w przystępny i ciekawy sposób.

Pomysłodawcami gry są Wioletta Mazur, Aleksandra Dąbrowska, Karolina Pilichowska, Patrycja Majek, Michał Nowicki i Przemysław Chrabałowski, zajmujący się w PGE Obrót obsługą serwisu eBOK.

- To efekt połączenia kreatywnego potencjału, z którego znany jest w Spółce zespół zajmujący się obsługą kanałów zdalnych, oraz dużej popularności, jaką cieszą się planszówki. Pomysł i wykonanie są tym bardziej trafione, że gry będą miały szerokie wykorzystaniei przyczynią się nie tylko do promowania marki PGE, ale przede wszystkim do przekazywania wartości, jakimi się kierujemy np. bezpieczeństwa - mówi Marlena Skrzydłowska, dyrektor Departamentu Sprzedaży i Obsługi Klientów Biznesowych i Masowych.

Spółka zapowiada, że będzie wykorzystywać grę na różnego rodzaju wydarzeniach, na których przygotowuje atrakcje dla najmłodszych. Planszówkę będzie można również wygrać w konkursach organizowanych przez PGE Obrót.