Akcja marketingowa rozpoczęła się w poniedziałek, 5 listopada, i potrwa do 20 grudnia. Prowadzona jest w telewizji, radiu, prasie, internecie i poprzez reklamę zewnętrzną. Jej celem jest promocja elektronicznych kanałów sprzedaży i obsługi klienta oferowanych przez spółkę, a także możliwość zaproponowania klientom dodatkowych korzyści wynikających z zakupu energii elektrycznej.

Zobacz spot reklamowy.

Każdy, kto między 5 listopada 2018 r. a 31 marca 2019 r. za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta lub Infolinii PGE zawrze umowę sprzedaży energii elektrycznej, otrzyma rabat w wysokości 15 proc. na energooszczędne urządzenia firmy Whirlpool, Hotpoint i Indesit

Rabat można wykorzystać podczas zakupów na platformie sprzedażowej PGE eSklep.

W jesienno-zimową kampanię marketingową wpisuje się także akcja rabatowa „Przekrój promocji". PGE Obrót wraz z partnerami, znanymi ogólnopolskimi markami, przygotowała dla swoich klientów atrakcyjne zniżki w popularnych sklepach i lokalach usługowych. Dzięki kodom rabatowym można zaoszczędzić nawet do 50 proc. ceny końcowej.

Kampanię opracowało Biuro Marketingu Handlowego PGE Obrót we współpracy z Departamentem Marketingu PGE SA.

pgeobrot_site