Uwaga na fałszywe faktury!

Docierają do nas sygnały od Klientów, że otrzymują oni fałszywe wiadomości, przesyłane przez firmę Polska Gospodarka Energetyczna podszywającą się pod markę PGE Polska Grupa Energetyczna, wzywające do uregulowania zaległych należności. 
Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.
 

Holohostessa to wirtualna postać, która nawiązuje interakcje z klientami oraz przedstawia informacje o firmie i oferowanych produktach. „Holka”, bo tak zdrobniale nazywają ją pracownicy, komunikuje się z klientami przede wszystkim głosowo. Dla czytelności przekazu trzyma przed sobą również ekran, na którym wyświetlane są spersonalizowane treści, które można dowolnie zmieniać, dotykowo lub za pomocą gestów. W efekcie, już na etapie oczekiwania na obsługę, klient może wysłuchać informacji na temat oferty, co skraca czas wizyty w Biurze Obsługi Klienta i wpływa na skuteczność sprzedaży.

Obecnie „Holka” promuje ofertę „Prąd z pomocą Fachowców”, ofertę gazową dla gospodarstw domowych oraz eBOK i eFakturę. Ostrzega także naszych klientów przed nieuczciwymi sprzedawcami energii elektrycznej.

 

Jako nowoczesna spółka stale inwestujemy w innowacyjne rozwiązania. Jesteśmy otwarci na nowinki technologiczne, a holohostessa jest jednym z przykładów takiego podejścia do prezentacji produktów oraz komunikacji z klientem. Przeprowadzony w 2015 r. w Łodzi i w Rzeszowie pilotaż tego narzędzia spotkał się z bardzo dobrym przyjęciem. Obecność holohostessy pozytywnie zaskakuje i budzi dużą ciekawość wśród naszych klientów - mówi Marlena Skrzydłowska, Dyrektor Departamentu Sprzedaży i Obsługi Bezpośredniej Klientów Masowych oraz Kanałów Zdalnych.

 

Wirtualna hostessa została zaprojektowana tak, aby stanowiła wsparcie i uzupełnienie dla innych obszarów działań PGE Obrót. Holohostessa nosi reprezentacyjny strój służbowy i wygląda dokładnie tak samo, jak pracownicy BOK. PGE Obrót posiada sześć takich narzędzi, zatem będą one mogły być używane rotacyjnie we wszystkich Biurach Obsługi Klienta oraz brać udział w eventach sprzedażowych.

 

Od stycznia holohostessy stoją Biurach Obsługi Klienta w: Zamościu, Rzeszowie, Białymstoku, Kielcach i Pruszkowie. W lutym urządzenie dostępne będzie również w Białej Podlaskiej.

pgeobrot_site