Nowy Punkt Obsługi Klienta jest odpowiedzą na zapotrzebowanie Klientów. Dogodne położenie jak i dogodne godziny otwarcia są kolejnym dowodem na to, że Spółka spełnia oczekiwania swoich Klientów.

W CH Wileńska, w którym otworzono POK, znajduje się hipermarket oraz 105 sklepów i punktów handlowych. Ruch Klientów w tym rejonie ocenia się na poziomie 50 tysięcy dziennie.

Punkt dostępny jest dla Klientów PGE Obrót S.A. 7 dni w tygodniu, w godzinach 9.00 – 21.00 od poniedziałku do soboty oraz 10.00 – 20.00 w niedziele.

W nowym punkcie Klienci mogą, między innymi, dopełnić wszelkich formalności związanych z podpisaniem umowy, zapoznać się z aktualnymi ofertami dotyczącymi zakupu energii elektrycznej oraz uzyskać wszelkie informacje związane z licznikami przedpłatowymi.

Klienci, którzy chcą skorzystać z usług tego punktu obsługi, aby zmienić sprzedawcę na PGE Obrót S.A. nie muszą martwić się o formalności. Proces zmiany sprzedawcy jest bezpłatny, a wszelkie formalności realizują w imieniu Klienta konsultanci Spółki.

Punkt w Centrum Handlowym Wileńska jest też miejscem informacji dla tych właścicieli gospodarstw domowych, którzy chcą zaoszczędzić. Warto skorzystać z takiej okazji, bo - na przykład - gospodarstwa domowe, które zmienią sprzedawcę na PGE mają zaproponowane w ramach oferty „Oszczędny Dom” atrakcyjne stawki cenowe i gwarancję ich niezmienności aż do końca 2015 roku. Oferta aktualna jest do 31 października br.

Punkt Obsługi Klienta w Centrum Handlowym Wileńska nie przypomina zamkniętego „w czterech ścianach” biura. Jest to tzw. wyspa, czyli otwarty i dostępny z każdej strony obiekt znajdujący się na środku pasażu.