Uwaga na fałszywe e-maile wzywające do zapłaty!

Docierają do nas sygnały od osób, które otrzymują fałszywe wiadomości e-mail, przesyłane z adresu biuro@pge.pl lub zaleglosci@pge.pl i wzywające do uregulowania zaległych należności. 

Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.

 

Sprawa dotyczy niepokojącego zjawiska polegającego na tym, że przedstawiciele konkurencyjnych firm odwiedzający odbiorców energii elektrycznej w domach są kojarzeni przez Klientów jako pracownicy PGE. Uprzejmie informujemy odbiorców energii elektrycznej – Klientów PGE Obrót S.A, że Spółka nie prowadzi żadnych działań polegających na składaniu wizyt domowych w celu podpisania lub zmiany umowy związanej ze sprzedażą i dostawą energii elektrycznej.

Osoby podające się za „przedstawicieli energetyki”, które nachodzą klientów, proponując zakup energii elektrycznej, nie reprezentują PGE Obrót S.A. Każdemu klientowi, który dokonał podpisania umowy w mieszkaniu przysługuje prawo odstąpienia od tej umowy w ciągu 10 dni od jej podpisania.

Klientom, którzy mają jakiekolwiek wątpliwości, doradzamy kontakt z pracownikami Biur Obsługi Klienta PGE Obrót S.A. lub kontakt pod numerem telefonu 422 222 222 z terenu całego kraju.

Wszelkich informacji udzielamy w Biurach Obsługi Klienta PGE Obrót S.A. (http://www.gkpge.pl/oferta/obsluga-klienta).

pgeobrot_site