Uwaga na fałszywe faktury!

Docierają do nas sygnały od Klientów, że otrzymują oni fałszywe wiadomości, przesyłane przez firmę Polska Gospodarka Energetyczna podszywającą się pod markę PGE Polska Grupa Energetyczna, wzywające do uregulowania zaległych należności. 
Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.
 

Sprawa dotyczy niepokojącego zjawiska polegającego na tym, że przedstawiciele konkurencyjnych firm odwiedzający odbiorców energii elektrycznej w domach są kojarzeni przez Klientów jako pracownicy PGE. Uprzejmie informujemy odbiorców energii elektrycznej – Klientów PGE Obrót S.A, że Spółka nie prowadzi żadnych działań polegających na składaniu wizyt domowych w celu podpisania lub zmiany umowy związanej ze sprzedażą i dostawą energii elektrycznej.

Osoby podające się za „przedstawicieli energetyki”, które nachodzą klientów, proponując zakup energii elektrycznej, nie reprezentują PGE Obrót S.A. Każdemu klientowi, który dokonał podpisania umowy w mieszkaniu przysługuje prawo odstąpienia od tej umowy w ciągu 10 dni od jej podpisania.

Klientom, którzy mają jakiekolwiek wątpliwości, doradzamy kontakt z pracownikami Biur Obsługi Klienta PGE Obrót S.A. lub kontakt pod numerem telefonu 422 222 222 z terenu całego kraju.

Wszelkich informacji udzielamy w Biurach Obsługi Klienta PGE Obrót S.A. (http://www.gkpge.pl/oferta/obsluga-klienta).

pgeobrot_site