Uwaga na fałszywe faktury!

Docierają do nas sygnały od Klientów, że otrzymują oni fałszywe wiadomości, przesyłane przez firmę Polska Gospodarka Energetyczna podszywającą się pod markę PGE Polska Grupa Energetyczna, wzywające do uregulowania zaległych należności. 
Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.
 

Placówka w Zduńskiej Woli przy ul. Przemysłowej 31 jest czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16. Klienci mogą w niej zawierać i aktualizować umowy kompleksowe sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji, a także umowy kompleksowe na sprzedaż gazu.

Pracownicy PGE Obrót przyjmą też na miejscu zgłoszenia dotyczące realizowanych umów, a także udzielą informacji o produktach oraz usługach oferowanych przez tego wiodącego sprzedawcę na rynku energii.

- Analizujemy sieć i rozmieszczenie naszych stacjonarnych placówek. Jednocześnie rozwijamy zdalne kanały kontaktu dla klientów. Mamy świadomość, że na coraz bardziej konkurencyjnym rynku sprzedaży energii elektrycznej i paliwa gazowego, przewagę zdobywają  firmy, które nie tylko mają atrakcyjniejszą ofertę, ale także są bliżej klienta – mówi Dariusz Czuk, prezes zarządu PGE Obrót.

Mieszkańcy zwracają uwagę, że stacjonarny punkt sprzedaży i obsługi oprócz komfortu zapewnia im także bezpieczeństwo. Chodzi o nieuczciwych sprzedawców, którzy czasami podszywają się pod PGE. Stacjonarny punkt obsługi to jeden z elementów pozwalających przeciwdziałać temu zjawisku.

pgeobrot_site