Masz pytanie?

Zadzwoń na PGE Contact Center: 422 222 222

Wiadomości trafiają na przypadkowe skrzynki pocztowe - zgłaszają się do nas osoby z całego kraju, zarówno nasi Klienci jak i osoby, które posiadają innego sprzedawcę energii.

Apelujemy, by dla bezpieczeństwa swojego sprzętu elektronicznego i znajdujących się na nim danych, nie otwierać wiadomości zatytułowanej „eFaktura za energię elektryczną (numer)” lub "Nowa faktura elektrycznej".

Jak rozpoznać prawdziwą eFakturę wystawioną przez PGE Obrót?

• Nadawca: Firma Blue Media, która świadczy usługę generowania i wysyłania eFaktur dla PGE Obrót

• Adres e-mail nadawcy: pge-efaktura@bluemedia.pl

• Tytuł wiadomości: Powiadomienie o wystawieniu nowego rachunku

• Załącznik: wiadomość zawiera załącznik, którym jest standardowa faktura za energię elektryczną

• Logotypy: logo Blue Media, logo PGE eFaktura

• Treść maila zawiera: numer faktury, datę wystawiania faktury, termin płatności, indywidualny numer konta oraz tytuł płatności

• Faktura dostarczana jest na adres mailowy klienta zgodnie z okresem rozliczeniowym

Przykład fałszywej wiadomości e-mail oraz widok prawdziwej e-faktury: