Uwaga na fałszywe faktury!

Docierają do nas sygnały od Klientów, że otrzymują oni fałszywe wiadomości, przesyłane przez firmę Polska Gospodarka Energetyczna podszywającą się pod markę PGE Polska Grupa Energetyczna, wzywające do uregulowania zaległych należności. 
Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.
 

Masz pytanie?

Zadzwoń na PGE Contact Center: 422 222 222

Wiadomości trafiają na przypadkowe skrzynki pocztowe - zgłaszają się do nas osoby z całego kraju, zarówno nasi Klienci jak i osoby, które posiadają innego sprzedawcę energii.

Apelujemy, by dla bezpieczeństwa swojego sprzętu elektronicznego i znajdujących się na nim danych, nie otwierać wiadomości zatytułowanej „eFaktura za energię elektryczną (numer)” lub "Nowa faktura elektrycznej".

Jak rozpoznać prawdziwą eFakturę wystawioną przez PGE Obrót?

• Nadawca: Firma Blue Media, która świadczy usługę generowania i wysyłania eFaktur dla PGE Obrót

• Adres e-mail nadawcy: pge-efaktura@bluemedia.pl

• Tytuł wiadomości: Powiadomienie o wystawieniu nowego rachunku

• Załącznik: wiadomość zawiera załącznik, którym jest standardowa faktura za energię elektryczną

• Logotypy: logo Blue Media, logo PGE eFaktura

• Treść maila zawiera: numer faktury, datę wystawiania faktury, termin płatności, indywidualny numer konta oraz tytuł płatności

• Faktura dostarczana jest na adres mailowy klienta zgodnie z okresem rozliczeniowym

Przykład fałszywej wiadomości e-mail oraz widok prawdziwej e-faktury:

 

 

pgeobrot_site