Uwaga na fałszywe faktury!

Docierają do nas sygnały od Klientów, że otrzymują oni fałszywe wiadomości, przesyłane przez firmę Polska Gospodarka Energetyczna podszywającą się pod markę PGE Polska Grupa Energetyczna, wzywające do uregulowania zaległych należności. 
Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.
 

Konto w serwisie PGE eBOK można zarejestrować w prosty sposób, wchodząc na stronę ebok.gkpge.pl. Potrzebny jest do tego m.in. PESEL, numer klienta oraz kwota ostatniej faktury. Jeżeli nie pamiętamy numeru klienta czy kwoty z ostatniej faktury, można zadzwonić na dedykowany numer PGE Contact Center 422 222 298, gdzie szybko uzyskamy  pomoc. Później, jako login do systemu służył będzie podany adres e-mail.

Funkcjonalności PGE eBOK, z których do tej pory najczęściej korzystali klienci to: weryfikacja stanu rozliczenia energii elektrycznej, sprawdzenie aktualnego salda i wskazania licznika,a także przedłużenie lub wybranie nowej oferty. To także przydatne narzędzie do monitorowania zużycia energii, co może pomóc w skutecznym obniżeniu rachunków za prąd. Ciekawym rozwiązaniem jest prezentacja zużycia energii w postaci graficznejz możliwością porównania w analogicznych okresach.

Co nowego?

Jednak to nie wszystkie funkcjonalności dostępne w serwisie. Od teraz każdy z klientów korzystających z eBOK może dodatkowo:

• nadać własne nazwy kontom rozliczeniowym (w zakładce „Zarządzenia kontami”)• sprawdzić na jakim koncie aktualnie się znajduje (informacja pod adresem profilu eBOK)• prosto i szybko uruchomić usługę eFaktury (korzystając z ekranu powitalnego dla nowych Użytkowników lub z poziomu zakładki: Ustawienia -> „Moje Zgody”)

Doceniają nas nie tylko klienci

Za wdrożenie PGE eBOK i mBOK, Spółka otrzymała nagrodę PayU Lab Award w kategorii „eCustomer Experience – Energy”. Z kolei za nową odsłonę elektronicznego Biura Obsługi Klienta – PGE eBOK, Spółka otrzymała nagrodę specjalną Redaktora Naczelnego „Gazety Bankowej” w konkursie Techno Biznes 2016.  Ostatnio rozwijanie nowoczesnych kanałów kontaktu z klientem zostało zauważone przez tygodnik „Wprost”, który przyznał PGE Obrót nagrodę za jakość obsługi klienta.

pgeobrot_site