Uwaga na fałszywe faktury!

Docierają do nas sygnały od Klientów, że otrzymują oni fałszywe wiadomości, przesyłane przez firmę Polska Gospodarka Energetyczna podszywającą się pod markę PGE Polska Grupa Energetyczna, wzywające do uregulowania zaległych należności. 
Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.
 

 
PGE oferuje tańszą energię
 
Aż do 2014r. stałą cenę energii mają zagwarantowaną firmy, które skorzystają z „Wiosennej oferty”, najnowszej promocji PGE. Oferta skierowana jest także do gospodarstw domowych.
 
To już piąta, sezonowa promocja przedstawiona przez PGE dla odbiorców energii elektrycznej. W poprzednich edycjach umowy z PGE podpisało kilkadziesiąt tysięcy Klientów.
 
- Propozycje i udogodnienia dla klienta zawarte w każdej naszej nowej ofercie wynikają z doświadczeń, które zdobyliśmy podczas poprzednich edycji sezonowych promocji. Teraz wydłużyliśmy czas gwarancji niezmienności, bardzo korzystnej dla odbiorcy, ceny – mówi Bartłomiej Ślusarczyk, Dyrektor Departamentu Marketingu PGE Obrót S.A. - Ofertę promujemy hasłem „Prąd Stałocenny” podkreślając tym samym, jak bardzo ważnym i korzystnym argumentem dla odbiorcy jest możliwość planowania wydatków i budżetu – dodaje.
 
Tegoroczna, „Wiosenna oferta” skierowana jest do małych (grupa taryfowa C1x) i średnich firm (C2x) oraz gospodarstw domowych (G1x) na tzw. rynku krajowym, czyli tym, na którym PGE Obrót S.A. nie ma historycznych, energetycznych korzeni .
 
 Promocja aktualna jest od 1 kwietnia do 30 czerwca 2012 roku.
 
W ramach tej oferty stali klienci PGE mają zagwarantowaną niezmienną cenę energii nawet do końca 2014 roku. Natomiast nowi odbiorcy mogą liczyć na stałą cenę do końca 2013 r.
 
- Zarówno obecnych jak i nowych klientów zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej www.pgesa.pl, lub do korzystania z usług Contact Center pod numerem telefonu: 801 700 909 lub 42 275 30 09. Nasi stali Klienci wszystkie informacje na temat aktualnych ofert mogą otrzymać u swoich opiekunów handlowych lub w Biurach Obsługi Klienta – mówi Bartłomiej Ślusarczyk, dyrektor Departamentu Marketingu PGE Obrót S.A.
 
Klienci, którzy zdecydują się skorzystać z ”Wiosennej oferty” PGE po raz pierwszy, mogą liczyć na łatwy proces zmiany sprzedawcy energii elektrycznej.
 
 - Warto przy tym podkreślić, że jest to procedura całkowicie bezpłatna. Po podpisaniu umowy i pełnomocnictwa, wszelkie formalności w imieniu Klienta realizują nasi konsultanci - zapewnia Krzysztof Muszyński, Dyrektor Biura Zarządzania Obsługą Klientów PGE Obrót S.A.
 
Więcej informacji na www.pgesa.pl

 

 

pgeobrot_site