PGE oferuje tańszą energię
 
Aż do 2014r. stałą cenę energii mają zagwarantowaną firmy, które skorzystają z „Wiosennej oferty”, najnowszej promocji PGE. Oferta skierowana jest także do gospodarstw domowych.
 
To już piąta, sezonowa promocja przedstawiona przez PGE dla odbiorców energii elektrycznej. W poprzednich edycjach umowy z PGE podpisało kilkadziesiąt tysięcy Klientów.
 
- Propozycje i udogodnienia dla klienta zawarte w każdej naszej nowej ofercie wynikają z doświadczeń, które zdobyliśmy podczas poprzednich edycji sezonowych promocji. Teraz wydłużyliśmy czas gwarancji niezmienności, bardzo korzystnej dla odbiorcy, ceny – mówi Bartłomiej Ślusarczyk, Dyrektor Departamentu Marketingu PGE Obrót S.A. - Ofertę promujemy hasłem „Prąd Stałocenny” podkreślając tym samym, jak bardzo ważnym i korzystnym argumentem dla odbiorcy jest możliwość planowania wydatków i budżetu – dodaje.
 
Tegoroczna, „Wiosenna oferta” skierowana jest do małych (grupa taryfowa C1x) i średnich firm (C2x) oraz gospodarstw domowych (G1x) na tzw. rynku krajowym, czyli tym, na którym PGE Obrót S.A. nie ma historycznych, energetycznych korzeni .
 
 Promocja aktualna jest od 1 kwietnia do 30 czerwca 2012 roku.
 
W ramach tej oferty stali klienci PGE mają zagwarantowaną niezmienną cenę energii nawet do końca 2014 roku. Natomiast nowi odbiorcy mogą liczyć na stałą cenę do końca 2013 r.
 
- Zarówno obecnych jak i nowych klientów zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej www.pgesa.pl, lub do korzystania z usług Contact Center pod numerem telefonu: 801 700 909 lub 42 275 30 09. Nasi stali Klienci wszystkie informacje na temat aktualnych ofert mogą otrzymać u swoich opiekunów handlowych lub w Biurach Obsługi Klienta – mówi Bartłomiej Ślusarczyk, dyrektor Departamentu Marketingu PGE Obrót S.A.
 
Klienci, którzy zdecydują się skorzystać z ”Wiosennej oferty” PGE po raz pierwszy, mogą liczyć na łatwy proces zmiany sprzedawcy energii elektrycznej.
 
 - Warto przy tym podkreślić, że jest to procedura całkowicie bezpłatna. Po podpisaniu umowy i pełnomocnictwa, wszelkie formalności w imieniu Klienta realizują nasi konsultanci - zapewnia Krzysztof Muszyński, Dyrektor Biura Zarządzania Obsługą Klientów PGE Obrót S.A.
 
Więcej informacji na www.pgesa.pl