Już po raz jedenasty konsumenci w ramach Polskiego Programu Jakości Obsługi (jakoscobslugi.pl)  wybrali firmy, które w najwyższym stopniu dbają o ich potrzeby i oczekiwania.

PGE została doceniona z powodu najwyższych standardów obsługi, przejawiających się m.in. wysokim wskaźnikiem NPS (Net Promoter Score). Służy on do pomiaru lojalności klientów badając jak bardzo prawdopodobne jest, czy polecą oni swoim znajomym lub rodzinie daną markę.

- Rozwijamy badanie doświadczeń Klientów i duży nacisk kładziemy na tzw. „myślenie Klientem”, patrzenie na naszą pracę z tej perspektywy. To przynosi efekty, a zaufanie, które odczuwamy jest najlepszą motywacją do utrzymywania tych najwyższych standardów – mówi Marlena Skrzydłowska, dyrektor Departamentu Sprzedaży i Obsługi Klientów Biznesowych i Masowych PGE Obrót.

Laur przyznany w Polskim Programie Jakości Obsługi oznacza rekomendację marki przez konsumentów na 2018 rok.

Nasza sprzedażowa spółka, PGE Obrót, oprócz sieci stacjonarnych placówek, wdrożyła i rozwija elektroniczne kanały kontaktu eBOK i mBOK. Dba również o utrzymywanie wysokiego poziomu obsługi na PGE Contact Center.

Uroczysta gala z wręczeniem wyróżnień odbędzie się w marcu w Business Center Club.

pgeobrot_site