Uwaga na fałszywe faktury!

Docierają do nas sygnały od Klientów, że otrzymują oni fałszywe wiadomości, przesyłane przez firmę Polska Gospodarka Energetyczna podszywającą się pod markę PGE Polska Grupa Energetyczna, wzywające do uregulowania zaległych należności. 
Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.
 

Połączenie sprzedaży prądu i gazu dla domu to nowość, ponieważ do tej pory z rozwiązań pakietowego zakupu mogli korzystać wyłącznie przedsiębiorcy. Dużym atutem takiej sprzedaży jest możliwość obniżenia ceny za kupowaną energię. Klienci, którzy skorzystają z propozycji zapłacą za gaz nawet do 10 proc. mniej oraz otrzymają dodatkowo bezpłatne ubezpieczenie gazowe.

Przepis na energię to nasza najnowsza propozycja dla klientów indywidualnych, która w sposób innowacyjny definiuje pojęcie energii, czyli połączonej sprzedaży gazu i prądu w jednej ofercie. To nasza odpowiedź na potrzeby dynamicznie rozwijającego się rynku i oczekiwania klientów, którzy poszukują nie tylko niższych cen gazu, ale również kompleksowej i fachowej obsługi specjalistów zarówno w zakresie energii elektrycznej, jak i gazu ziemnego - mówi Marek Woszczyk, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

W zależności od potrzeb, można zdecydować się na zakup pełnego pakietu - składającego się z prądu i gazu - lub wybrać tylko gaz. Co więcej, klienci, którzy wybiorą ofertę PGE zyskają nieodpłatne assistance gazowe, czyli wsparcie specjalisty w przypadkach awarii.

Nieodłącznym elementem oferty jest bezpłatne ubezpieczenie gazowe. Dzięki takiemu zabezpieczeniu, klient przez okres 12 miesięcy może dwukrotnie skorzystać z fachowej pomocy specjalisty technika urządzeń grzewczych i gazowych, który w przypadku awarii kotła gazowego lub pieca centralnego ogrzewania, naprawi uszkodzony sprzęt. Koszt naprawy zostanie zrefundowany do wartości wskazanej w ubezpieczeniumówi Bartłomiej Ślusarczyk, dyrektor departamentu marketingu w PGE Obrót.

Jak zmienić sprzedawcę?

Aby skorzystać z oferty lub zmienić swojego obecnego sprzedawcę na PGE, wystarczy skontaktować się z PGE Contact Center (422 222 222) lub odwiedzić Biuro Obsługi Klienta. Formalnościami zajmują się nasi specjaliści, którzy na podstawie podpisanego pełnomocnictwa, przeprowadzają w imieniu klienta całą procedurę zmiany sprzedawcy paliwa gazowego. Oferta w ramach sprzedaży pilotażowej będzie dostępna do końca września 2015 r. Po pozytywnym okresie próbnym produkt zostanie wpisany na stałe do oferty PGE.

 

pgeobrot_site