Uwaga na fałszywe faktury!

Docierają do nas sygnały od Klientów, że otrzymują oni fałszywe wiadomości, przesyłane przez firmę Polska Gospodarka Energetyczna podszywającą się pod markę PGE Polska Grupa Energetyczna, wzywające do uregulowania zaległych należności. 
Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.
 

Rozwijana od 2015 r. przez PGE Polską Grupę Energetyczną formuła „Prąd jak Prąd” powstała w odpowiedzi na potrzeby klientów. Od początku wprowadzenia cieszy się ogromnym zainteresowaniem - sprzedano już ponad 300 tys. ofert. Z analiz firmy wynika, że klienci zwracają szczególną uwagę na przewidywalność kosztów, jakie ponoszą w swoim gospodarstwie domowym, a także wielowariantowość oferty. To właśnie wyjście naprzeciw potrzebom klientów było inspiracją do stworzenia nowych propozycji.

Poprzedni rok był dla nas przełomowy. Wprowadziliśmy na szeroką skalę model ofert z ceną gwarantowaną nawet na trzy lata. Prosiliśmy klientów o opinie i sugestie, testowaliśmy nowe oferty i rozmawialiśmy z wieloma partnerami produktowymi. Nasza nowa propozycja jest wynikiem całorocznych prac, sumą doświadczeń i przekonania co do właściwego kierunku. Wierzymy, że klienci docenią nową odsłonę oferty „Prąd jak Prąd” – mówi Bartłomiej Ślusarczyk, Dyrektor Departamentu Marketingu PGE Obrót.

W najnowszej propozycji PGE klient ma do wyboru dwa warianty niezmienności stawki za energię: do końca 2018 r. oraz do końca 2019 r. Następnie, w zależności od potrzeb, klienci mogą wybrać usługi od jednego, do nawet ośmiu fachowców. Specjaliści zostali pogrupowani w trzy pakiety: podstawowy, rozszerzony oraz kompleksowy. Podstawą każdego z nich jest gwarantowana, niższa niż w standardowej taryfie, cena energii elektrycznej, a pakiety uprawniają do skorzystania z usług odpowiednio – jednego, sześciu lub nawet ośmiu fachowców, w zależności od potrzeb klienta.

W ramach pakietu „podstawowa pomoc fachowców” klienci otrzymują pomoc elektryka, który przyjedzie, zdiagnozuje problem oraz doprowadzi instalację elektryczną do stanu pozwalającego na jej dalsze, bezpieczne użytkowanie. Z kolei „rozszerzona pomoc fachowców” to aż sześciu specjalistów: elektryk, ślusarz, hydraulik, szklarz, technik urządzeń grzewczych i gazowych oraz dekarz. Fachowcy stawią się do 24 h od zgłoszenia usterki. Pakiet „kompleksowej pomocy fachowców”, obok usług sześciu specjalistów, został rozszerzony o usługi informatyka oraz serwisanta sprzętu RTV lub AGD - tu również fachowcy stawią się do 24 h od zgłoszenia. Infolinia jest czynna całą dobę, siedem dni w tygodniu.

Oferta „Prąd jak Prąd, ale z pomocą fachowców” jest dostępna dla klientów z całego kraju. Szczegóły oferty znajdują się na stronie www.zapewniamyenergie.pl, w stacjonarnych Biurach Obsługi Klienta oraz na infolinii PGE Contact Center 422 222 222.

Promocję nowej oferty wspiera ogólnopolska kampania reklamowa. Za jej kreację oraz przygotowanie odpowiedzialna jest Grupa Scholz & Friends. Za produkcję spotu telewizyjnego odpowiada dom produkcyjny Bomaye, za postprodukcję –  studio Rio de Post. Reżyserem spotu jest Florian Malak. ZenithOptimedia Group zajął się zakupem mediów. Kampania obejmuje telewizję, kino, radio, materiały drukowane, dedykowaną stronę www.zapewniamyenergie.pl, kampanię display oraz outdoor: billboardy, citilighty i nośniki na autobusach.

Zapraszam do obejrzenia spotu promującego nową ofertę https://youtu.be/Uh_KluMlVsQ oraz odwiedzenia strony www.zapewniamyenergie.pl

pgeobrot_site