Rozpoczęta kampania podsumowuje działania firmy w obszarze sprzedaży detalicznej z ostatnich kilkunastu miesięcy i podkreśla strategię przyjętą w tym obszarze.

"Przez ostatnie miesiące szukaliśmy synergii naszej oferty z walorami innych branż niż energetyczna, tak aby kompleksowo zaspokajać potrzeby klientów, którzy stają się coraz bardziej świadomymi odbiorcami energii elektrycznej i paliwa gazowego, które także jest w naszej ofercie" - podkreślił prezes Grupy PGE Henryk Baranowski.

„Kompleksowość produktów" oferowanych przez spółkę to nie tylko stała cena prądu, ale również dodatkowe usługi m.in. pomoc fachowców, ubezpieczenie, opieka medyczna czy też pakiet żarówek energooszczędnych. A także sprzedaż paliwa gazowego.

"Chcemy również być innowacyjni. Naszym wyzwaniem jest nie tylko odpowiadać na potrzeby klientów, ale wsłuchując się w ich głos, nawet je wyprzedzać" – dodał prezes PGE Obrót Dariusz Czuk, który zapowiedział kolejne kompleksowe oferty spółki.

Rozpoczęta ogólnopolska kampania "Prąd jest lepszy z dodatkami" podzielona została na dwie części. Pierwszy etap, który potrwa do połowy listopada br., ma zachęcić klientów do wyboru oferty PGE, w której oprócz prądu w stałej cenie od stabilnego i bezpiecznego sprzedawcy, Klienci otrzymują usługę dodatkową m.in. pomoc fachowców czy opiekę medyczną. 

Później, w drugiej fazie, kampania przejdzie w wersję świąteczną, w której na Klientów będą czekać atrakcyjne prezenty.  Szczegóły dostępne są na stronie www.zapewniamyenergie.pl

PGE Obrót wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE, największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie