Uwaga na fałszywe faktury!

Docierają do nas sygnały od Klientów, że otrzymują oni fałszywe wiadomości, przesyłane przez firmę Polska Gospodarka Energetyczna podszywającą się pod markę PGE Polska Grupa Energetyczna, wzywające do uregulowania zaległych należności. 
Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.
 

W segmencie gospodarstw domowych stawiamy na oferty, w których oprócz ceny niższej od taryfowej, do dyspozycji Klientów jest także podstawowy lub rozszerzony pakiet pomocy fachowców. W przypadku gospodarstw domowych oszczędności można zbudować długofalowo, dobierając najlepszy produkt, adekwatny do stylu życia i profilu zużywania energii. W tym przypadku zachęcamy do rozmów z naszymi konsultantami, którzy pełniąc rolę doradców wybiorą najlepsze rozwiązanie dla konkretnego Klienta. Wspomniany upust gwarantuje stabilność oraz przewidywalność w planowaniu budżetu domowego.

Małe i średnie firmy zapraszamy do kontaktu z naszymi Biurami Obsługi Klienta i opiekunami handlowymi. Specjalne oferty i gwarancja ceny w tym segmencie Klientów, pozwolą zaplanować i ograniczyć wydatki na energię nawet przez najbliższe 2 lata.

Największe przedsiębiorstwa w decyzji o zawarciu umowy zwracają uwagę na kilka aspektów. Łączymy je razem, tak aby firmy mogły w przewidywalny sposób planować swój biznes. Proponujemy produkt indywidualny „szyty na miarę potrzeb” Klienta. W swoim portfolio posiadamy m.in. oferty z formułami cenowymi opartymi na notowaniach TGE, które dają Klientom możliwość elastycznego działania w zależności od dynamiki rynku. Gwarantujemy również wysokiej klasy opiekę indywidualną świadczoną przez spersonalizowanych opiekunów Klientów. Naszą siłą jest też bezpieczeństwo dostaw, bazujące na potencjale jednej z największych grup energetycznych w Europie Środkowo-Wschodniej, będącej jednym z filarów bezpieczeństwa energetycznego Polski.

Wszystkich Klientów zapraszamy do kontaktu za pomocą Infolinii PGE (422 222 222) lub do odwiedzania jednego z 60 stacjonarnych Biur Obsługi Klienta, w celu uzyskania szczegółowych informacji i skorzystania z przygotowanych propozycji ofertowych.

Korzystne pakiety ofert skierowane są zarówno do przyszłych, jak i obecnych Klientów. Premiują też naszych długotrwałych, lojalnych partnerów.

Przypominamy również Klientom, którzy stracili dotychczasowego sprzedawcę i z mocy prawa objęci zostali sprzedażą rezerwową, że z zasady jest to rozwiązanie tymczasowe, mające zapewnić ciągłość dostaw. Zachęcamy do jak najszybszego kontaktu z PGE Obrót w celu podpisania nowej, możliwie najkorzystniejszej  umowy na sprzedaż energii elektrycznej opartej o oferty promocyjne, które przygotowaliśmy.

 

pgeobrot_site