Uwaga na fałszywe faktury!

Docierają do nas sygnały od Klientów, że otrzymują oni fałszywe wiadomości, przesyłane przez firmę Polska Gospodarka Energetyczna podszywającą się pod markę PGE Polska Grupa Energetyczna, wzywające do uregulowania zaległych należności. 
Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.
 

Strefy będą dostępne w godzinach od 10 do 16 w lokalizacjach najczęściej odwiedzanych w danym mieście. Składają się z kilku elementów.  W centrum bus z logotypem „Przystanek PGE. Zatrzymaj się u nas". Przed nim wygodne meble wypoczynkowe z chroniącymi przed słońcem parasolami , a także z balonami PGE. W namiotach ustawione będą technologiczne atrakcje, a także nowoczesne ekrany do prezentowania treści informacyjnych.

- Podczas terenowej akcji informacyjnej realizujemy strategię promowania szybkich, prostych, wygodnych i przyjaznych środowisku zdalnych kanałów kontaktu. Mowa głównie o eFakturze i eBOK, czyli biurze obsługi znajdującym się w naszym komputerze albo telefonie. Na różne sposoby pokazujemy, że jesteśmy blisko klientów, którzy coraz częściej potrzebują doradztwa i konsultacji. Zmorą rynku sprzedaży i to nie tylko energii, jest nieuczciwa konkurencja. Takie wydarzenia to bardzo dobra okazja do edukowania, zwłaszcza seniorów, jak nie dać się oszukać  – mówi Dariusz Czuk, prezes zarządu PGE Obrót.

Spółka cały czas rozwija obszar obsługi, w czym kluczową rolę odgrywa proces digitalizacji. Dlatego w mobilnych strefach zostaną wykorzystane nowoczesne tablety. Klienci będą mogli na miejscu zawrzeć umowę albo wybrać usługę. Wszystkie dane zostaną wprowadzone elektronicznie. A podpis złożą specjalnym długopisem na podkładce, dzięki czemu nie zostanie on utrwalony, ale od razu pojawi się w dokumencie w tablecie, pod wprowadzonymi danymi.

Tworzony w ten sposób  kompletny dokument powstaje bez zmarnowania nawet jednej kartki papieru. W podziękowaniu za przejście na eFakturę albo wybór eBOK, klienci otrzymają sadzonki drzew oraz roślin balkonowych.

Początek akcji informacyjnej w poniedziałek 30 lipca w Otwocku-Józefowie, następnie we wtorek Konstancin Jeziorna, a w środę 1 sierpnia Garwolin.

Gdzie w kolejnych dniach zatrzyma się „Przystanek PGE":

02 sierpnia – Wysokie Mazowieckie

03 sierpnia – Bełchatów

04 sierpnia – Biała Podlaska 

05 sierpnia – Wyszków

06 sierpnia – Siedlce

07 sierpnia – Pabianice

08 sierpnia – Nowy Dwór Mazowiecki

09 sierpnia – Wołomin

10 sierpnia – Radzyń Podlaski

11 sierpnia – Lublin

12 sierpnia – Biłgoraj

13 sierpnia – Grodzisk Mazowiecki

14 sierpnia – Zgierz

15 sierpnia – Radzymin

16 sierpnia – Kraśnik

17 sierpnia – Piaseczno

18 sierpnia – Legionowo

19 sierpnia – Sokołów Podlaski

20 sierpnia – Przasnysz

21 sierpnia – Tomaszów Mazowiecki

22 sierpnia – Radom

23 sierpnia – Ostrołęka

24 sierpnia – Grójec

28 sierpnia – Rzeszów

29 sierpnia – Leżajsk

30 sierpnia – Stalowa Wola

01 września - Radomsko

pgeobrot_site