Uwaga na fałszywe e-maile

Docierają do nas sygnały od Klientów, że otrzymują oni fałszywe wiadomości e-mail, wzywające do zapłaty określonej kwoty. Prosimy zachować szczególną ostrożność i nie klikać w przesłany w wiadomości link.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.

Nowa placówka znajduje się w centrum miasta przy ul. Podwale i jest czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 16.00.

Klienci mogą w niej zawierać i aktualizować umowy kompleksowe sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji, a także umowy kompleksowe na sprzedaż gazu. Pracownicy PGE Obrót przyjmą też na miejscu zgłoszenia dotyczące realizowanych umów,a także udzielą informacji o produktach oraz usługach oferowanych przez Spółkę.

- W naszej działalności biznesowej stawiamy na zrównoważony rozwój, łącząc względy ekonomiczne z potrzebami społecznymi. Z jednej strony rozwijamy zdalne kanały kontaktu stawiając na rozwiązania internetowe, z drugiej strony dbamy o sieć stacjonarnych punktów. Wszystko to w jednym celu, żeby Klienci mieli jak największy komfort korzystania z naszych usług – mówi Zenon Wajda, pełniący obowiązki Prezesa Zarządu PGE Obrót.

Analizy biznesowe prowadzone przez Spółkę w związku z otwarciem Punktu Sprzedaży w Krośnie, pokazały nie tylko zasadność tej inwestycji, ale także potencjał związany z rynkiem pracowniczym na tym terenie, dlatego za kilka tygodni w tym samym miejscu zostanie uruchomiona filia Infolinii PGE (422 222 222), której główna siedziba znajduje się w Łodzi.

pgeobrot_site