Uwaga na fałszywe faktury!

Docierają do nas sygnały od Klientów, że otrzymują oni fałszywe wiadomości, przesyłane przez firmę Polska Gospodarka Energetyczna podszywającą się pod markę PGE Polska Grupa Energetyczna, wzywające do uregulowania zaległych należności. 
Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.
 

Nowa placówka znajduje się w centrum miasta przy ul. Podwale i jest czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 16.00.

Klienci mogą w niej zawierać i aktualizować umowy kompleksowe sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji, a także umowy kompleksowe na sprzedaż gazu. Pracownicy PGE Obrót przyjmą też na miejscu zgłoszenia dotyczące realizowanych umów,a także udzielą informacji o produktach oraz usługach oferowanych przez Spółkę.

- W naszej działalności biznesowej stawiamy na zrównoważony rozwój, łącząc względy ekonomiczne z potrzebami społecznymi. Z jednej strony rozwijamy zdalne kanały kontaktu stawiając na rozwiązania internetowe, z drugiej strony dbamy o sieć stacjonarnych punktów. Wszystko to w jednym celu, żeby Klienci mieli jak największy komfort korzystania z naszych usług – mówi Zenon Wajda, pełniący obowiązki Prezesa Zarządu PGE Obrót.

Analizy biznesowe prowadzone przez Spółkę w związku z otwarciem Punktu Sprzedaży w Krośnie, pokazały nie tylko zasadność tej inwestycji, ale także potencjał związany z rynkiem pracowniczym na tym terenie, dlatego za kilka tygodni w tym samym miejscu zostanie uruchomiona filia Infolinii PGE (422 222 222), której główna siedziba znajduje się w Łodzi.

pgeobrot_site