Uwaga na fałszywe faktury!

Docierają do nas sygnały od Klientów, że otrzymują oni fałszywe wiadomości, przesyłane przez firmę Polska Gospodarka Energetyczna podszywającą się pod markę PGE Polska Grupa Energetyczna, wzywające do uregulowania zaległych należności. 
Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.
 

Rozładowany telefon to problem znany każdemu podróżującemu. Czas spędzony w poczekalni turyści zwykle wykorzystują na odpisywanie na zaległe maile, telefoniczne rozmowy z bliskimi czy przeglądanie portali społecznościowych. W tym celu, na lotnisku zamontowano specjalne stacje energii, które są dostępne dla pasażerów w dobrze widocznych punktach na terenie hali odlotów. 

- Każda stacja wyposażona jest w cztery stanowiska do ładowania. Dwa z nich to stanowiska indukcyjne - bezprzewodowe, które umożliwiają doładowanie baterii bez konieczności wpinania przewodów. Wystarczy położyć telefon na specjalnej macie i poczekać, aż bateria osiągnie odpowiedni poziom. Osoby korzystające ze smartfonów znajdą również właściwe wtyczki do naładowania baterii w sposób tradycyjny – wylicza Bartłomiej Ślusarczyk, dyrektor Departamentu Marketingu w PGE Obrót.

Ładowanie indukcyjne to najnowsza technologia, która z sukcesem coraz częściej zastępuje tradycyjne rozwiązania.

- Bezprzewodowy proces ładowania telefonu jest bardzo prosty. Poprzez płytkę indukcyjną, która zamontowana jest w specjalnej macie przepływa prąd, generując tym samym pole elektromagnetyczne. To z kolei wyzwala napięcia w płytce zamontowanej w telefonie, wytwarzając energię niezbędną do uzupełnienia rozładowanej baterii – tłumaczy Bartłomiej Ślusarczyk.

Akcja na warszawskim lotnisku im. F Chopina to część kampanii PGE Polskiej Grupy Energetycznej pod hasłem „Zapewniamy energię”. Rocznie lotnisko im. F. Chopina w Warszawie obsługuje około 10,5 mln pasażerów.

 

pgeobrot_site