Uwaga na fałszywe e-maile wzywające do zapłaty!

Docierają do nas sygnały od osób, które otrzymują fałszywe wiadomości e-mail, przesyłane z adresów pge@rozliczenia.pl lub pge@rachunki.pl i wzywające do uregulowania zaległych należności. 
Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i nieotwieranie załączonych do wiadomości dokumentów oraz niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.

 

Biura Obsługi Klienta będą czynne w godzinach 8:00-13:00, Contact Center (nr tel. 422 222 222) będzie czynny w godzinach 8:00-14:00.

Przypominamy także o możliwości kontaktu z PGE Obrót za pośrednictwem poczty elektronicznej, wysyłając wiadomość na adres: serwis@gkpge.pl lub skorzystania z elektronicznego Biura Obsługi Klienta eBOK.

pgeobrot_site