Biura Obsługi Klienta, które zmieniają godziny pracy:

- Centrala Rzeszów -  BOK Rzeszów 08:00-18:00

- Oddział z siedzibą w Białymstoku - BOK Białystok 08:00-18:00

- Oddział z siedzibą w Łodzi - BOK Łódź Kościuszki 08:00-18:00

- Oddział z siedzibą w Łodzi - BOK Łódź Niepodległości 08:00-18:00

- Oddział z siedzibą w Łodzi - BOK Tomaszów Mazowiecki 08:00-17:00

- Oddział z siedzibą w Łodzi - BOK Zgierz 08:00-18:00

- Oddział z siedzibą w Łodzi - BOK Pabianice 08:00-18:00

- Oddział z siedzibą w Lublinie - BOK Lublin Witosa 08:00-18:00

- Oddział z siedzibą w Lublinie - BOK Zana 08:00-18:00

- Oddział z siedzibą w Skarżysku - Kamiennej - BOK Kielce 08:00-18:00 

- Oddział z siedzibą w Skarżysku- Kamiennej - BOK Radom 08:00-18:00 

- Oddział z siedzibą w Warszawie - BOK Konstancin Jeziorna 08:00-18:00

- Oddział z siedzibą w Warszawie - BOK Legionowo 08:00-18:00

- Oddział z siedzibą w Warszawie - BOK Pruszków 08:00-18:00

- Oddział z siedzibą w Zamościu - BOK Zamość 08:00-17:00

- Oddział z siedzibą w Łodzi - BOK Piotrków Trybunalski 08:00-18:00

Jednocześnie informujemy, że mając na uwadze Państwa komfort, uruchomiliśmy dla Państwa alternatywne kanały kontaktu, które pozwalają realizować wszystkie formalności bez wychodzenia z domy.

Zachęcamy do korzystania z tych kanałów:  

* infolinia PGE Contact Center 422 222 222, dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 19.00

* e-mail: serwis@gkpge.pl

* PGE eBOK - elektroniczne Biuro Obsługi Klienta dostępne pod adresem www.ebok.gkpge.pl. Serwis dostępny 24/7