Uwaga na fałszywe faktury!

Docierają do nas sygnały od Klientów, że otrzymują oni fałszywe wiadomości, przesyłane przez firmę Polska Gospodarka Energetyczna podszywającą się pod markę PGE Polska Grupa Energetyczna, wzywające do uregulowania zaległych należności. 
Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.
 

Biura Obsługi Klienta, które zmieniają godziny pracy:

- Centrala Rzeszów -  BOK Rzeszów 08:00-18:00

- Oddział z siedzibą w Białymstoku - BOK Białystok 08:00-18:00

- Oddział z siedzibą w Łodzi - BOK Łódź Kościuszki 08:00-18:00

- Oddział z siedzibą w Łodzi - BOK Łódź Niepodległości 08:00-18:00

- Oddział z siedzibą w Łodzi - BOK Tomaszów Mazowiecki 08:00-17:00

- Oddział z siedzibą w Łodzi - BOK Zgierz 08:00-18:00

- Oddział z siedzibą w Łodzi - BOK Pabianice 08:00-18:00

- Oddział z siedzibą w Lublinie - BOK Lublin Witosa 08:00-18:00

- Oddział z siedzibą w Lublinie - BOK Zana 08:00-18:00

- Oddział z siedzibą w Skarżysku - Kamiennej - BOK Kielce 08:00-18:00 

- Oddział z siedzibą w Skarżysku- Kamiennej - BOK Radom 08:00-18:00 

- Oddział z siedzibą w Warszawie - BOK Konstancin Jeziorna 08:00-18:00

- Oddział z siedzibą w Warszawie - BOK Legionowo 08:00-18:00

- Oddział z siedzibą w Warszawie - BOK Pruszków 08:00-18:00

- Oddział z siedzibą w Zamościu - BOK Zamość 08:00-17:00

- Oddział z siedzibą w Łodzi - BOK Piotrków Trybunalski 08:00-18:00

Jednocześnie informujemy, że mając na uwadze Państwa komfort, uruchomiliśmy dla Państwa alternatywne kanały kontaktu, które pozwalają realizować wszystkie formalności bez wychodzenia z domy.

Zachęcamy do korzystania z tych kanałów:  

* infolinia PGE Contact Center 422 222 222, dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 19.00

* e-mail: serwis@gkpge.pl

* PGE eBOK - elektroniczne Biuro Obsługi Klienta dostępne pod adresem www.ebok.gkpge.pl. Serwis dostępny 24/7

pgeobrot_site