Uwaga na fałszywe faktury!

Docierają do nas sygnały od Klientów, że otrzymują oni fałszywe wiadomości, przesyłane przez firmę Polska Gospodarka Energetyczna podszywającą się pod markę PGE Polska Grupa Energetyczna, wzywające do uregulowania zaległych należności. 
Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.
 

Celem konkursu Techno Biznes jest promowanie innowacyjnych produktów i rozwiązań IT oraz szeroko pojętej sfery wymiany wiedzy i doświadczeń. Konkurs ma również na celu pokazanie istotniej roli wdrażanych technologii w funkcjonowaniu przedsiębiorstw w ich otoczeniu wewnętrznym, jak również korzystnego wpływu na wyniki  biznesowe. Patronat Honorowy nad wydarzeniem objęły: Ministerstwo Energii, Ministerstwo Skarbu Państwa, Ministerstwo Cyfryzacji oraz Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa.

W konkursie PGE Obrót otrzymała nagrodę specjalną Redaktora Naczelnego „Gazety Bankowej” za wdrożone w 2015r. elektroniczne Biuro Obsługi Klienta PGE eBOK oraz jego mobilną wersję PGE mBOK.

- Otrzymana nagroda jest dowodem na to, że PGE Obrót inwestuje w nowoczesne technologie oraz wyznacza najnowsze trendy w biznesie. Naszym celem, który już realizujemy,  jest utrzymywanie  najwyższych standardów w branży energetycznej, jeśli chodzi o komunikację z klientem i rozwijanie nowoczesnych kanałów kontaktu. Zbudowaliśmy zespół ekspertów, który czuwa nad tymi działaniami  – mówi Dariusz Czuk Prezes Zarządu PGE Obrót. - Stale podnosimy jakość oferowanych przez nas usług, kładąc szczególny nacisk na rozwiązania e-commerce. Dbamy o naszego klienta, jego czas i bezpieczeństwo, a uruchomione przez nas nowoczesne elektroniczne Biuro Obsługi to gwarancja wygody, elastyczności oraz pełnej i kompleksowej obsługi na wysokim poziomie. Klient bez wychodzenia z domu, w dogodnym dla siebie czasie zrealizuje sprawy związane
z energią elektryczną dzięki łatwemu, przejrzystemu i bezpiecznemu serwisowi PGE eBOK –
dodaje Czuk.

Laureatów w konkursie wybiera kapituła składająca się z ekspertów z dziedziny ekonomii, bankowości, finansów oraz informatyki. Ze względu na kompleksową metodykę oraz niezależną Kapitułę, konkurs cieszy się dużym zainteresowaniem i prestiżem. Ogłoszenie wyników oraz wręczenie nagród odbyło się 14 kwietnia 2016 r. w Arkadach Kubickiego w Warszawie podczas Gali Technologicznej. Jednym z ważnych punktów wydarzenia był panel dyskusyjny dotyczący energetyki.

Pełne poparcie i zaufanie klientów

Uruchomienie nowoczesnego elektronicznego Biura Obsługi Klienta to kolejne udogodnienie, jakie oferuje PGE Obrót swoim odbiorcom. PGE eBOK zastąpił kilka dotychczasowych systemów, zyskał świeży wygląd i innowacyjne funkcjonalności, takie jak połączenie z Facebookiem i Google+, a także możliwość zarządzania kilkoma kontami rozrachunkowymi jednocześnie. Funkcjonalności PGE eBOK, z których najczęściej korzystają klienci to: weryfikacja stanu rozliczenia energii elektrycznej, sprawdzenie aktualnego salda i wskazania licznika, a także przedłużenie lub wybranie nowej oferty.

Serwis umożliwia również dokonywanie płatności elektronicznych, a także skorzystanie z usługi PGE eFaktura, dzięki której klienci otrzymują fakturę na wskazany adres mailowy. PGE eBOK to także przydatne narzędzie do monitorowania zużycia energii, co może pomóc w skutecznym obniżeniu rachunków za prąd. Ciekawym rozwiązaniem jest prezentacja zużycia energii w postaci graficznej z możliwością porównania w analogicznych okresach. Wykres prezentuje także zużycie średniodobowe w danym okresie rozliczeniowym, co daje możliwość oszacowania dziennego kosztu zużycia energii. Dużym atutem jest powiązanie
z profilem PGE eBOK kilku kont rozliczeniowych z różnych systemów billingowych, przez co można zarządzać nimi bez konieczności przelogowania, a także możliwość udostępniania konta innym osobom, poprzez zapraszanie zaufanych osób do zarządzania nim.

pgeobrot_site