Uwaga na fałszywe faktury!

Docierają do nas sygnały od Klientów, że otrzymują oni fałszywe wiadomości, przesyłane przez firmę Polska Gospodarka Energetyczna podszywającą się pod markę PGE Polska Grupa Energetyczna, wzywające do uregulowania zaległych należności. 
Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.
 

Rozwijana od 2015 r. przez PGE Polską Grupę Energetyczną formuła „Prąd z pomocą fachowców” cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. Z analiz firmy wynika, że klienci zwracają szczególną uwagę na przewidywalność kosztów, jakie ponoszą w swoim gospodarstwie domowym, a także wielowariantowość oferty. W najnowszej propozycji oprócz gwarancji ceny, klienci wybierając pomoc medyczną, gratis otrzymują dodatkowo usługę elektryka.

Nowa propozycja to kontynuacja przemyślanej strategii sprzedażowej polegającej na zwiększaniu asortymentu, dostępności i atrakcyjności oferowanych produktów. W tym też kierunku rozwija się rynek. PGE wdraża oferty promocyjne i planuje kolejne, tak aby potrzeby naszych klientów były zaspokajane w jak najszerszym zakresie – mówi Mariusz Majewski, rzecznik PGE Obrót.

„Pomoc medyczna” obejmuje nieszczęśliwy wypadek lub nagłą chorobę. Ten wariant zawiera gwarancję zorganizowania i pokrycia kosztów związanych m.in. z dojazdem lekarza lub wizytą we wskazanej placówce medycznej, wizytą u lekarza specjalisty, diagnostyką obrazową, zabiegami rehabilitacyjnymi, transportem medycznym czy usługami konsultanta szpitalnego.

Z kolei popularna usługa „Elektryk” jest świadczona w przypadku wystąpienia u klienta awarii instalacji elektrycznej i polega na zorganizowaniu oraz pokryciu kosztów m.in.:  dojazdu fachowca, przeprowadzenia czynności diagnostycznych, materiałów lub części użytych do naprawy.

„Zdrowa energia PGE” to oferta skierowana do klientów indywidualnych z segmentu gospodarstw domowych (taryfa G11, G12, G12w, G12n) z całej Polski. Obowiązuje do30 września 2017 roku i jest dostępna w dwóch wariantach stałej ceny –  do końca września 2019 roku  lub do końca września 2020 roku. Wybór pakietu jest możliwy przez PGE Contact Center 422 222 222 oraz w każdym ze stacjonarnych Biur Obsługi Klienta PGE Obrót.

pgeobrot_site