Uwaga na fałszywe e-maile wzywające do zapłaty!

Docierają do nas sygnały od osób, które otrzymują fałszywe wiadomości e-mail, przesyłane z adresu biuro@pge.pl lub zaleglosci@pge.pl i wzywające do uregulowania zaległych należności. 

Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.

 

KROSNO
PGE Obrót S.A. informuje Klientów, że z dniem 1 stycznia 2014 r. nastąpi zmiana lokalizacji Biura Obsługi Klienta Krosno przy ul. Hutnicza 4
Dotychczasowi Klienci BOK w Krośnie obsługiwani będą przez we wszystkich Biurach Obsługi Klienta na terenie działania PGE Obrót S.A. Oddział w Rzeszowie.
Najbliższe Biuro Obsługi Klienta znajduje się w Jasło , ul. Kościuszki 12, 38-200 Jasło, w dni robocze w godzinach 8.00 – 17.00.
Dodatkowe wygodne teleinformatyczne formy kontaktu: e-mail: bok.obrotsa@gkpge.pl oraz telefoniczna infolinia: 422 222 222, w dni robocze w godzinach 8.00 – 17.00.
Przepraszamy za utrudnienia mając nadzieję, że współpraca z naszą firmą będzie układała się w sposób satysfakcjonujący dla obu stron.

pgeobrot_site