Uwaga na fałszywe faktury!

Docierają do nas sygnały od Klientów, że otrzymują oni fałszywe wiadomości, przesyłane przez firmę Polska Gospodarka Energetyczna podszywającą się pod markę PGE Polska Grupa Energetyczna, wzywające do uregulowania zaległych należności. 
Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.
 

Lubartów

PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Lublinie informuje Klientów, że z dniem 1 grudnia 2013 roku nastąpi zmiana lokalizacji Biura Obsługi Klientów w Lubartowie przy ulicy Nowodworskiej 8.

Dotychczasowi Klienci BOK w Lubartowie obsługiwani będą w następujących lokalizacjach:

• Salon Sprzedaży i Obsługi Klienta w Lublinie, Al. Witosa 16, w godz. od 8.00 do 19.00.

• Salon Sprzedaży i Obsługi Klienta w Lublinie, ul. Zana 32B, w godz. od 8.00 do 19.00.

W trosce o jakość obsługi Klientów proponujemy Państwu dodatkowe wygodne teleinformatyczne formy kontaktu w postaci poczty e-mail: bok.ze2.obrotlub@gkpge.pl lub bok.ze1.obrotlub@gkpge.pl oraz telefonicznej infolinii: 81 / 470 17 01

Przepraszamy za utrudnienia mając nadzieję, że współpraca z naszą firmą będzie układała się w sposób satysfakcjonujący dla obu stron.

pgeobrot_site