Uwaga na fałszywe e-maile wzywające do zapłaty!

Docierają do nas sygnały od osób, które otrzymują fałszywe wiadomości e-mail, przesyłane z adresu biuro@pge.pl lub zaleglosci@pge.pl i wzywające do uregulowania zaległych należności. 

Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.

 

Najbliższe Biuro Obsługi Klienta znajdują się w Legionowie ul. Piłsudskiego 31A, czynne
w dni powszednie w godz. 8.00 – 19.00 , lub do Biura Obsługi Klienta w Wołominie,
ul. Mickiewicza 11; czynne w dni powszednie w godz. 8.00 – 17:00.

W trosce o jakość obsługi Klientów proponujemy Państwu dodatkowe wygodne teleinformatyczne formy kontaktu w postaci poczty e-mail: bok.obrotwar@gkpge.pl oraz telefonicznej infolinii: 422 222 222.

Przepraszamy za utrudnienia mając nadzieję, że współpraca z naszą firmą będzie układała się w sposób satysfakcjonujący dla obu stron.

pgeobrot_site