Uwaga na fałszywe faktury!

Docierają do nas sygnały od Klientów, że otrzymują oni fałszywe wiadomości, przesyłane przez firmę Polska Gospodarka Energetyczna podszywającą się pod markę PGE Polska Grupa Energetyczna, wzywające do uregulowania zaległych należności. 
Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.
 

Najbliższe Biuro Obsługi Klienta znajdują się w Legionowie ul. Piłsudskiego 31A, czynne
w dni powszednie w godz. 8.00 – 19.00 , lub do Biura Obsługi Klienta w Wołominie,
ul. Mickiewicza 11; czynne w dni powszednie w godz. 8.00 – 17:00.

W trosce o jakość obsługi Klientów proponujemy Państwu dodatkowe wygodne teleinformatyczne formy kontaktu w postaci poczty e-mail: bok.obrotwar@gkpge.pl oraz telefonicznej infolinii: 422 222 222.

Przepraszamy za utrudnienia mając nadzieję, że współpraca z naszą firmą będzie układała się w sposób satysfakcjonujący dla obu stron.

pgeobrot_site