PGE Obrót, razem z największymi sprzedawcami energii elektrycznej, podpisała w 2014 r. Kodeks Dobrych Praktyk TOE potwierdzając, że jest rzetelnym partnerem na rynku. Zgodnie z kodeksem sprzedawca zobowiązany jest m.in. do formułowania umów w sposób zrozumiały i jednoznaczny, informowania klienta o miejscu i sposobie zapoznania się z obowiązującymi taryfami i ofertami oraz o przysługujących mu prawach.

PGE Obrót obdarzyło zaufaniem już ponad 5 milionów klientów, którzy postrzegają spółkę jako wiarygodną i konkurencyjną. W efekcie podjętych działań spółka w 2014 r. po raz kolejny otrzymała godło Firma Przyjazna Klientowi – nagrodę, o przyznaniu której decydują tylko i wyłącznie klienci.

- Klienci dostrzegają, że PGE Obrót dostosowuje swoją ofertę do indywidualnych potrzeb, a także sukcesywnie podnosi poziom obsługi i usług posprzedażowych. Tytuł „Handlowiec Roku” potwierdza, że spółka nieustannie wdraża proklienckie rozwiązania. – mówi Paweł Prządka, Prezes Zarządu PGE Obrót.

Spółka inwestuje w nowoczesne rozwiązania ułatwiające komunikację na linii klient–firma.

Jednym z przykładów takich działań jest uruchomienie nowoczesnego PGE Contact Center (tel: 422 222 222), które umożliwia klientowi realizację wszystkich formalności bez wychodzenia z domu.

W stacjonarnych Biurach Obsługi Klienta kontynuowany jest również projekt „Ambasador Jakości”, polegający na pomocy klientom jeszcze zanim trafią do stanowiska obsługi m.in. w zakresie wypełniania i kompletowania dokumentów. Przeprowadzone badania wskazują. że z takiego rozwiązania zadowolonych jest aż 93 proc. klientów.

O dynamice rozwoju i rosnącym zaufaniu do spółki świadczą również dane handlowe.

W 2014 r. wolumen energii sprzedanej przez PGE Obrót S.A. do odbiorców końcowych wzrósł o 7 proc. porównaniu do roku 2013. Oferta spółki została również poszerzona o sprzedaż gazu.