Uwaga na fałszywe faktury!

Docierają do nas sygnały od Klientów, że otrzymują oni fałszywe wiadomości, przesyłane przez firmę Polska Gospodarka Energetyczna podszywającą się pod markę PGE Polska Grupa Energetyczna, wzywające do uregulowania zaległych należności. 
Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.
 

PGE Obrót, razem z największymi sprzedawcami energii elektrycznej, podpisała w 2014 r. Kodeks Dobrych Praktyk TOE potwierdzając, że jest rzetelnym partnerem na rynku. Zgodnie z kodeksem sprzedawca zobowiązany jest m.in. do formułowania umów w sposób zrozumiały i jednoznaczny, informowania klienta o miejscu i sposobie zapoznania się z obowiązującymi taryfami i ofertami oraz o przysługujących mu prawach.

PGE Obrót obdarzyło zaufaniem już ponad 5 milionów klientów, którzy postrzegają spółkę jako wiarygodną i konkurencyjną. W efekcie podjętych działań spółka w 2014 r. po raz kolejny otrzymała godło Firma Przyjazna Klientowi – nagrodę, o przyznaniu której decydują tylko i wyłącznie klienci.

- Klienci dostrzegają, że PGE Obrót dostosowuje swoją ofertę do indywidualnych potrzeb, a także sukcesywnie podnosi poziom obsługi i usług posprzedażowych. Tytuł „Handlowiec Roku” potwierdza, że spółka nieustannie wdraża proklienckie rozwiązania. – mówi Paweł Prządka, Prezes Zarządu PGE Obrót.

Spółka inwestuje w nowoczesne rozwiązania ułatwiające komunikację na linii klient–firma.

Jednym z przykładów takich działań jest uruchomienie nowoczesnego PGE Contact Center (tel: 422 222 222), które umożliwia klientowi realizację wszystkich formalności bez wychodzenia z domu.

W stacjonarnych Biurach Obsługi Klienta kontynuowany jest również projekt „Ambasador Jakości”, polegający na pomocy klientom jeszcze zanim trafią do stanowiska obsługi m.in. w zakresie wypełniania i kompletowania dokumentów. Przeprowadzone badania wskazują. że z takiego rozwiązania zadowolonych jest aż 93 proc. klientów.

O dynamice rozwoju i rosnącym zaufaniu do spółki świadczą również dane handlowe.

W 2014 r. wolumen energii sprzedanej przez PGE Obrót S.A. do odbiorców końcowych wzrósł o 7 proc. porównaniu do roku 2013. Oferta spółki została również poszerzona o sprzedaż gazu.

pgeobrot_site