Co jakiś czas do pracowników PGE Obrót docierają sygnały od osób, które otrzymały fałszywe wiadomości e-mail lub sms, wzywające do uregulowania rzekomych należności pod rygorem konsekwencji windykacyjnych.

Wiadomości przesyłane są przez oszustów z fałszywych adresów: pge@rozliczenia.pl, pge@rachunki.pl, zaleglosci@pge24.pl, dystrybucja@pge24.pl, rachunki@pge24.pl albo z różnych numerów telefonów.

Zwracamy się do naszych Klientów z prośbą o zachowanie szczególnej uwagi oraz przekazanie ostrzeżenia rodzinie i znajomym. Prosimy również o nieotwieranie załączonych do wiadomości plików oraz niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222. Wszystkie przypadki oszustw są zgłaszane przez służby prawne PGE Obrót do organów ścigania.

Działania nieuczciwych sprzedawców to problem, z którym zmagają się wszyscy operatorzy usług. PGE Obrót opiera swoją działalność na transparentności oraz uczciwej konkurencji, polegającej m.in. na dokładnym informowaniu klientów o swoich produktach i usługach. Spółka posiada certyfikat Kodeksu Dobrych Praktyk w ramach Towarzystwa Obrotu Energią (TOE).

Co roku, w ramach TOE, włącza się ogólnopolską kampanię informacyjną „Sprawdź kto sprzedaje Ci energię”, mającą na celu ostrzeganie przed nieuczciwymi praktykami sprzedaży prądu i gazu na rynku. Ponadto, spółka prowadzi własne akcje informacyjne ostrzegające oraz informujące klientów, jak nie dać się oszukać, a także, przypominające o prawach konsumentów i zachęcające do dokładnego czytania wszelkiego rodzaju umów. 

pgeobrot_site