Uwaga na fałszywe e-maile

Docierają do nas sygnały od Klientów, że otrzymują oni fałszywe wiadomości e-mail, wzywające do zapłaty określonej kwoty. Prosimy zachować szczególną ostrożność i nie klikać w przesłany w wiadomości link.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.

Projekt Klient 2.0. pomaga koordynować wszystkie inicjatywy z takich obszarów jak e-commerce, rozwój kanałów zdalnych czy automatyzacja procesów sprzedażowych, rozliczeniowych i obsługowych. Ponadto pozwoli jeszcze lepiej przygotować Spółkę na nowe wyzwania w zakresie budowania produktów, podejścia do sprzedaży i obsługi tzw. klienta przyszłości.

- Zdajemy sobie sprawę ze zróżnicowanych potrzeb naszych klientów, dlatego w PGE Obrót stawiamy na zrównoważony rozwój, w którym łączymy nowoczesność z tradycyjnymi kanałami obsługi. Jednocześnie mamy świadomość, że stale powiększa nam się grupa klientów przyzwyczajonych do realizacji codziennych spraw za pomocą internetu. Cyfryzacja jest przyszłością biznesu i energetyka nie jest w tym kontekście wyjątkiem, stąd integracja projektów związanych z digitalizacją. Chcemy osiągać jak największą efektywność działań przy jednoczesnej optymalizacji środków i kosztów – mówi Robert Choma, prezes zarządu PGE Obrót.

Projekt Klient 2.0. łączy w sobie kilka elementów takich jak np. współpraca ze startupami w szukaniu nowych rozwiązań oraz doskonaleniu już istniejących procesów. Spółka stawia również na kapitał wewnętrzny jaki posiada, czyli kompetencje i kreatywność pracowników, którzy za pomocą narzędzi komunikacji wewnętrznej mogą zgłaszać inicjatywy rozwijające obszar digital. Każdy zgłoszony pomysł zostanie rozpatrzony przez specjalnie powołany zespół, w którego skład wchodzą menadżerowie i eksperci zajmujący się marketingiem, obsługą klienta czy też rozwojem usług zdalnych.

pgeobrot_site