Nadawca, podpisujący się jako Anna Szulc, informuje o naliczeniu odsetek w przypadku nieuregulowania wskazanej w wiadomości kwoty zadłużenia. Zgłoszenia dotyczące fałszywych maili Spółka odnotowuje w całej Polsce.

Przypominamy, że fałszywe wiadomości są wysyłane do Klientów PGE Obrót  również z adresu biuro@pge.pl.

Zwracamy się do naszych Klientów o zachowanie szczególnej uwagi i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.

Działania nieuczciwych sprzedawców to problem, z którym zmagają się wszyscy operatorzy usług. PGE Obrót opiera swoją działalność na transparentności oraz uczciwej konkurencji, polegającej m.in. na dokładnym informowaniu klientów o swoich produktach i usługach. Spółka posiada certyfikat Kodeksu Dobrych Praktyk w ramach Towarzystwa Obrotu Energią (TOE). Co roku, w ramach TOE, włącza się ogólnopolską kampanię informacyjną „Sprawdź kto sprzedaje Ci energię”, mającą na celu ostrzeganie przed nieuczciwymi praktykami sprzedaży prądu i gazu na rynku.

Ponadto, spółka prowadzi własne akcje informacyjne ostrzegające oraz informujące klientów, jak nie dać się oszukać, a także, przypominające o prawach konsumentów i zachęcające do dokładnego czytania wszelkiego rodzaju umów. 

pgeobrot_site