Brak możliwości doładowania liczników przedpłatowych 6-9 września br. dla klientów z terenu łódzkiego oraz z Rzeszowa

Od piątku 6 września od godz. 19:30 do poniedziałku 9 września włącznie, zakupu energii elektrycznej będzie można dokonać jedynie za pośrednictwem Infolinii PGE pod dedykowanym numerem telefonu 422 222 123. Dotyczy to klientów z Rzeszowa oraz terenu łódzkiego  (z wyłączeniem tzw. aglomeracji łódzkiej)

W trosce o komfort klientów i sprawną obsługę sprzedaży kodów do liczników przedpłatowych, Infolinia PGE będzie wyjątkowo czynna w najbliższą sobotę i niedzielę w godzinach  7:00-17:00.

Dla państwa bezpieczeństwa i wygody prosimy o wcześniejsze dokonywanie transakcji zakupowych.

Szczegółowy harmonogram

Biura Obsługi Klienta i zewnętrzne kanały sprzedaży będą nieczynne dla poszczególnych Oddziałów PGE Obrót w następujących terminach:

  • 9 września br. Oddziały: Zamość, Skarżysko-Kamienna, Rzeszów, Łódź (z wyłączeniem miasta Łódź,  Pabianic oraz Zgierza)
  • 9 – 10 września br. – Oddział Białystok
  • 10-11 września br. – Oddział Lublin
  • 11-12 września br. – Oddział Łódź w zakresie miast: Łódź, Pabianice oraz Zgierz
  • 12 września br. - Oddział Zamość i Rzeszów
  • 12-13 września br. – Oddział Warszawa

Zakup energii do liczników przedpłatowych dla Klientów poszczególnych Oddziałów w okresie niedostępności Biur Obsługi Klienta będzie możliwy jedynie pod numerem telefonu 422 222 123.

Utrudnienia w dostępie do aplikacji eBOK/mBOK

Od piątku 6 września od godz. 19:00 do wtorku 17 września do godz. 7:00 mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do danych w elektronicznym oraz mobilnym Biurze Obsługi Klienta.

pgeobrot_site