• PGE Obrót z certyfikatem „OK Senior”

    05.12.2019

    PGE Obrót, spółka z Grupy Kapitałowej PGE i największy sprzedawca energii w Polsce rozwija udogodnienia dla klientów, zwracając szczególną uwagę na osoby starsze. Działania te zostały docenione i potwierdzone certyfikatem „OK Senior”.

  • Zmiana numeru faks w lubelskim Oddziale PGE Obrót

    31.10.2019

    Informujemy, że zmianie uległ numer faks PGE Obrót Oddział z siedzibą w Lublinie. Dotychczas funkcjonujący numer (81) 469 91 00, został zastąpiony numerem 42 222 22 72.

  • Filia Infolinii PGE ruszyła w Przemyślu

    29.10.2019

    Placówka jest częścią ogólnopolskiego systemu telefonicznej i internetowej infolinii, poprzez którą PGE Obrót obsługuje ponad 5 mln klientów. W tym gospodarstwa domowe, a także małe i średnie przedsiębiorstwa, z całej Polski.

    cc-pge-obrot-w-przemyslu-2.jpeg
  • PGE Obrót razem z Lasami Państwowymi zachęcają do korzystania z eFaktury

    18.10.2019

    PGE Obrót, spółka z Grupy Kapitałowej PGE i największy sprzedawca energii w Polsce, stawia na proekologiczne i wygodne dla klientów usługi. Wspólnie z Lasami Państwowymi zwraca uwagę na ochronę środowiska oraz gospodarkę leśną, zachęcając do wyboru elektronicznej formy rozliczeń, jaką jest eFaktura.

  • Mobilne Biuro Obsługi Klienta PGE wyruszy w Polskę

    11.10.2019

    PGE Obrót, wychodząc naprzeciw potrzebom swoich klientów, uruchamia mobilny punkt obsługi. Tak samo jak w biurach stacjonarnych, będzie można w nim zrealizować wszelkie sprawy związane z kwestiami zakupu energii elektrycznej i gazu.

     

    mobilny-bok-1-.jpg
pgeobrot_site