• Mobilny BOK PGE ponownie wyruszy w trasę

    29.06.2020

    Po kilku miesiącach ograniczeń związanych z pandemią koronawirusa, mobilne Biuro Obsługi Klienta największego sprzedawcy energii elektrycznej w Polsce powraca do obsługi. Już we wtorek, 30 czerwca pojawi się w Staszowie, a dzień później w Janowie Lubelskim.

    mobilny_bok.jpg
  • PGE Obrót pomaga Klientom w przechodzeniu na zieloną energię

    17.06.2020

    Do tej pory na własne instalacje fotowoltaiczne zdecydowało się ponad 62 tys. klientów PGE Obrót – największego sprzedawcy energii w Polsce, wchodzącego w skład Grupy PGE. W związku z ciągle rosnącą popularnością tego rozwiązania, Spółka wprowadza kolejną edycję oferty „Ekologicznie w przyszłość”, połączoną z ogólnopolskim programem „Mój prąd”.

  • Tymczasowa zmiana godzin otwarcia BOK

    05.06.2020

    Od poniedziałku 8.06.2020 r., Biura Obsługi Klienta PGE Obrót będą otwarte od godz. 9.00 do godz. 16.00.

  • Pracownicy PGE Obrót włączają się w ogólnopolską kampanię PGE „Polskie – kupuję to!”

    05.06.2020

    Kampania społeczna PGE Polskiej Grupy Energetycznej „Polskie – kupuję to!” zachęca  Polaków do kupowania krajowych produktów i usług. Akcję zainicjowali pracownicy PGE,a Grupa zdecydowała się ją wesprzeć i nadać jej ogólnopolski wymiar. Do Grupy PGE należy m.in. PGE Obrót i jej pracownicy również aktywnie włączają się w akcję.

  • PGE Obrót przejmuje i wspiera Klientów, którzy stracili sprzedawcę energii

    04.06.2020

    Gotowość szybkiego zawarcia umowy, na możliwie jak najbardziej korzystnych warunkach, oraz pomoc w tym zakresie, deklaruje PGE Obrót wobec Klientów, którzy stracili dotychczasowego sprzedawcę i muszą podpisać nową umowę na zakup energii.

pgeobrot_site