Codziennie troszczymy się o niezawodność, jakość obsługi i komfort ponad 5 milionów naszych Klientów. Dbając o zdrowie nas wszystkich, do odwołania zamknęliśmy stacjonarne placówki BOK, ale możecie się do nas zwracać bez konieczności wychodzenia z domu.

Najchętniej wybieracie kontakt telefoniczny dzwoniąc na numer 422 222 222.  W obecnej sytuacji może to powodować nieco dłuższy niż zazwyczaj, czas oczekiwania, dlatego prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby obsługa realizowana była sprawnie.

Pamiętajcie jednak, że wiele kwestii związanych z energią elektryczną nie wymaga kontaktu z Infolinią. Możecie wybrać również drogę elektroniczną i skorzystać z PGE eBOK, przesłać wiadomość na serwis@gkpge.pl, albo użyć eFormularzy.

Na https://pge-obrot.pl/zdalny-kontakt zebraliśmy wszystkie informacje dotyczące możliwości zdalnego kontaktu z PGE Obrót.

 

Zostańcie w domu. Jesteśmy w kontakcie!

 

Zarząd i Pracownicy PGE Obrót

pgeobrot_site