W trosce o bezpieczeństwo Klientów oraz Pracowników w związku z wystąpieniem zagrożenia związanego z koronawirusem, PGE Obrót do odwołania zamknęła Biura Obsługi Klienta. Całość obsługi została przeniesiona do kanałów zdalnych. Klienci za pomocą telefonu lub internetu mogą zrealizować większość spraw związanych z zakupem energii elektrycznej,w tym również podpisać nową umowę.

Od kilku lat konsekwentnie rozwijamy kanały zdalne, wiedząc, jaka to wygoda dla naszych Klientów. W obecnej sytuacji okazuje się, że wpływa to także na bezpieczeństwo nas wszystkich. Bardzo szybko wzrasta liczba umów zawieranych w trybie zdalnym. Promujemy jednocześnie wśród naszych Klientów zakładanie i wykorzystywanie profilu zaufanego, który może być dla nich przydatny przy realizacji wielu innych spraw, nie tylko przy zawieraniu umowy na zakup energii – mówi Jan Maciej Mądrzak, wiceprezes PGE Obrót, odpowiedzialny za sprzedaż i obsługę Klienta.

Aby zdalnie podpisać umowę z PGE Obrót należy wypełnić eFormularz na stronie https://pge-obrot.pl/formularze/formularz-zawarcia-umowy lub zadzwonić na numer Infolinii PGE 422 222 222.  Pracownik PGE Obrót przygotuje wszystkie wymagane dokumenty i prześle je do Klienta na wskazany adres email. Następnie wystarczy, podpisać umowę swoim profilem zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym i przesłać dokumenty na adres oferta@gkpge.pl. Pracownik PGE Obrót podpisze umowę podpisem kwalifikowanym i odeśle dokumenty na adres email Klienta. 

Jak założyć profil zaufany?

Koniecznym warunkiem do podpisania umowy w sposób zdalny jest posiadanie profilu zaufanego lub elektronicznego podpisu kwalifikowanego. Profil zaufany to wygoda i oszczędność czasu. Jest środkiem identyfikacji elektronicznej, uwiarygadniającym osobę korzystającą z usług internetowych. Aby założyć profil zaufany wystarczy wejść na rządowy serwis  https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufana i krok po kroku przejść proces rejestracji według wskazówek na stronie.

pgeobrot_site