W najbliższą środę mieszkańcy Janowa Lubelskiego będą mogli spotkać się z doradcami klienta PGE Obrót, którzy pomogą w realizacji procesów sprzedażowych i wszelkich innych kwestii związanych z energią elektryczną lub gazem.

- Jesteśmy blisko naszych klientów, ponieważ to oni stanowią centrum naszej działalności i to dla nich ciągle się zmieniamy. Obok wielu naszych propozycji zarówno bezpośredniego, jaki zdalnego kontaktu, oferujemy nowe, niecodzienne rozwiązanie, które jest odpowiedzią na potrzeby klientów preferujących tradycyjny kontakt z pracownikami naszej Spółki – mówi Robert Choma, prezes zarządu PGE Obrót.

Mobilne Biuro Obsługi Klienta będzie dostępne obok Punktu Obsługi Klienta Dystrybucyjnego PGE przy ul. Zamoyskiego 96 w najbliższą środę 19 lutego w godzinach 11.00-14.00.

Od tego dnia Janów Lubelski będzie stałym punktem harmonogramu mobilnego Biura Obsługi Klienta. Pracownicy PGE Obrót będą do dyspozycji klientów w środy w godzinach 10.00-14.00, przy ul. Zamoyskiego 96.

pgeobrot_site