Z uwagi na zagrożenie koronawirusem i bezpieczeństwo Klientów oraz Pracowników, Spółka do odwołania zamknęła Biura Obsługi Klienta, przenosząc całą obsługę do kanałów zdalnych, głównie do Infolinii PGE. Duża część spraw dotyczy chęci zakupu przez Klientów doładowania energii do liczników przedpłatowych.

Telefonicznie, kod doładowania do licznika przedpłatowego można uzyskać dzwoniąc na specjalny numer Infolinii PGE 422 222 123.

Klient nie musi się bezpośrednio łączyć z konsultantem. Może zostawić automatyczne zamówienie, podając za pomocą klawiatury telefonicznej numer indentyfikacyjny z faktury, 4 ostatnie cyfry numeru PESEL, kwotę zakupu i numer swojego telefonu. Konsultant odeśle kod do licznika w wiadomości SMS lub oddzwoni na wskazany numer.

Wybierając połączenie z konsultantem, w ramach weryfikacji należy podać 4 ostatnie cyfry numeru PESEL, a następnie kwotę zakupu i zapisać otrzymany kod.

Kolejnym szybkim i wygodnym sposobem na otrzymanie kodu dla licznika przedpłatowego jest skorzystanie z PGE eBOK, czyli elektronicznego Biura Obsługi Klienta.

  • Po zarejestrowaniu na www.ebok.gkpge.pl, należy powiązać profil eBOK z kontem rozliczeniowym, używając do tego numeru Klienta, numeru PESEL (NIP dla firm), kwoty ostatniej faktury. 
  • Po zalogowaniu należy wybrać przycisk „Doładuj licznik” i określić kwotę doładowania dla danej strefy: całodobowa, dzienna, nocna. Następnie, dokonujemy płatności poprzez operatorów PayU, Blue Media lub Przelewy 24.
  • O realizacji transakcji informuje komunikat przychodzący na email. Kod doładowania pojawia się po kliknięciu w przycisk „Szczegóły”, w zakładce „Sprawy” – „Archiwum spraw”.

W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo

Zdalne kanały kontaktu to już nie tylko komfort, szybkość i pewność realizacji spraw, to przede wszystkim bezpieczeństwo i zdrowie Klientów oraz Pracowników największego sprzedawcy energii w Polsce.

pgeobrot_site