- Nie zostawiamy klientów bez opieki, realizując pracę w sposób zdalny, jednocześnie ograniczając proces obsługi wyłącznie do najpilniejszych spraw, gwarantujących zachowanie ciągłości dostaw energii. Przepraszamy za niedogodności i liczymy na zrozumienie naszych klientów w zakresie wspólnej odpowiedzialności wobec tej trudnej i nadzwyczajnej sytuacji – mówi Robert Choma, prezes zarządu PGE Obrót.

W tematach zawarcia umowy na sprzedaż energii i w sprawach związanych z przerwami w dostawach, należy kontaktować się telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17, dzwoniąc na numer 422 222 222, albo mailowo, wysyłając wiadomość na adres serwis@gkpge.pl.

Sprzedaż kodów do liczników przedpłatowych odbywa się pod specjalnie wyodrębnionym numerem telefonu 422 222 123.

PGE Obrót przypomina również, że większość spraw można zrealizować za pośrednictwem elektronicznego Biura Obsługi Klienta PGE eBOK, które umożliwia m. in.:

·        zawarcie nowej umowy

·        podgląd informacji o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach 

·        kontrolę bieżącego salda płatności

·         obsługę płatności elektronicznych 

·        modyfikację danych w obecnie posiadanej umowie 

·        kontakt na wybrany temat poprzez formularz

Konto można zarejestrować w prosty sposób, wchodząc na stronę ebok.gkpge.pl. Potrzebny jest do tego m.in. PESEL, numer klienta oraz kwota ostatniej faktury. Jeżeli klient nie pamięta swojego numeru czy kwoty z ostatniej faktury, pomoc uzyska na Infolinii PGE dostępnej pod numerem 422 222 298. Następnie jako login do systemu służył będzie podany adres e-mail.

O wszelkich zmianach Spółka informuje na stronie www.pge-obrot.pl i www.gkpge.pl, a także w mediach społecznościowych.

pgeobrot_site