Aktualności

Filtry

W czwartek i piątek, 22- 23 lutego br., Biuro Obsługi Klienta w Garwolinie będzie nieczynne. 


W tych dniach zapraszamy do BOK:
• w Otwocku, ul. Warszawska 27, Otwock 05-400
• w Mińsku Mazowieckim, ul. Warszawska 218, Mińsk Mazowiecki 05-300


Możesz się z nami skontaktować:
• telefonicznie: 422 222 222 w godz. 8.00 - 17.00
(zakup energii przedpłatowej 422 222 123)
• mailowo: serwis@gkpge.pl
• za pośrednictwem eFormularzy na stronie www.gkpge.pl
• za pomocą systemu PGE eBOK www.ebok.gkpge.pl

 

Czytaj więcej

Już ponad 2 miliony klientów PGE Obrót, spółki z Grupy PGE, wybrało elektroniczną fakturę od PGE. To wzrost o ponad pół miliona klientów w ciągu roku. Dzięki tej usłudze klienci spółki nie tylko oszczędzają czas i mają możliwość szybkiej realizacji płatności, ale również przyczyniają się do ochrony środowiska naturalnego.

Czytaj więcej

PGE Obrót wdrożyła zasady prostego języka w dokumentacji przeznaczonej dla klientów spółki. W tym celu udostępniła klientom nowe wzory najważniejszych dokumentów, z jakimi mają kontakt przy zawieraniu umowy ze spółką, czyli dokumentu umowy kompleksowej oraz jej załączników: ogólnych warunków umowy, klauzuli RODO i informacji dla klienta. Przygotowane, zgodnie z zasadami prostego języka, treści dokumentów gwarantują, że informacje są przekazane do klientów w sposób przejrzysty, czytelny i łatwy do zrozumienia.

Czytaj więcej

Klienci PGE Obrót, spółki z Grupy PGE odpowiedzialnej za sprzedaż energii, coraz chętniej korzystają z cyfrowych usług. Największą popularnością cieszy się eFaktura, z której korzysta już ponad 1,5 mln klientów.

Czytaj więcej

PGE Obrót przygotowało kompleksową ofertę fotowoltaiki obejmującą fachowe doradztwo, montaż i obsługę instalacji fotowoltaicznych połączoną z kredytem zero procent.

Czytaj więcej

Przed zbliżającym się Dniem Energetyka przedstawiciele PGE Obrót i PGE Dystrybucja złożyli kwiaty ku czci 43 pomordowanych mieszkańców Staroniwy. Wśród nich byli także energetycy.

Czytaj więcej

W poniedziałek, 14 sierpnia br. Biura Obsługi Klienta PGE Obrót będą nieczynne.

Zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem naszych kanałów zdalnych:

- Infolinii 422 222 222 w godz. 8.00 - 17.00 (zakup energii przedpłatowej 422 222 123)

- e-maila serwis@gkpge.pl

- elektronicznego Biura Obsługi Klienta - PGE eBOK

- eFormularzy dostępnych na stronie www.gkpge.pl

Czytaj więcej

14 czerwca 2023 r. z powodu przeglądu infrastruktury technicznej niektóre Biura Obsługi Klienta PGE Obrót będą nieczynne. 

Czytaj więcej

Od 23 czerwca 2023 r. PGE eBOK jest dostępny w odświeżonej wersji. Nowa, przejrzysta szata graficzna serwisu jest spójna z kolorystyką Grupy PGE nawiązującą do hasła „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”.

Czytaj więcej

Dla klientów, którzy chcą złożyć oświadczenie w ramach Tarczy Solidarnościowej, PGE Obrót wydłużyła godziny pracy BOK. Placówki dla tych klientów otwarte będą dodatkowo od poniedziałku do piątku w godz. 16:00-18:00.

Wydłużone godziny pracy BOK będą obowiązywać do 30 czerwca 2023 r.

Czytaj więcej