• PGE Obrót z certyfikatem „Zielone Biuro”

    15.06.2021

    Spółka zajmująca się w Grupie PGE sprzedażą energii do Klientów po raz kolejny otrzymała ekologiczny certyfikat przyznawany instytucjom, firmom i organizacjom zaangażowanym w działania przyjazne dla środowiska naturalnego.

     

    green-office-2021-ipk.png
  • Informacja dla Klientów korzystających z liczników przedpłatowych

    10.06.2021

    Od lipca 2021 r. zakup energii elektrycznej do liczników przedpłatowych będzie możliwy poprzez PGE eBOK, formularz na stronie www lub automatycznie zgłoszenie na Infolinii PGE

  • Uwaga na fałszywe strony podszywające się pod PGE

    27.05.2021

    PGE Polska Grupa Energetyczna przestrzega przed fałszywymi stronami internetowymi, przedstawiającymi informacje o rzekomym programie inwestycyjnym dla obywateli prowadzonym przez Spółkę.

  • Duże zainteresowanie webinarem PGE Obrót dla Klientów PZP

    29.04.2021

    Blisko 150 uczestników z całej Polski wzięło udział w pierwszym z cyklu internetowych seminariów PGE Obrót dla samorządów oraz innych jednostek, które kupują energię elektryczną w trybie prawa zamówień publicznych. Spółka wchodząca w skład Grupy PGE jest wiodącym sprzedawcą w tym segmencie Klientów.

    foto-webinar.jpg
  • Szanowni Klienci,

    26.04.2021

    informujemy, że 4 maja 2021 r. (wtorek), wszystkie Biura Obsługi Klienta PGE Obrót będą nieczynne

    Wszelkie czynności związane z obsługą Klientów będą realizowane telefonicznie za pośrednictwem Infolinii PGE: 422 222 222 w godz. 8.00 - 17.00 lub mailowo pod adresem serwis@gkpge.pl.

    Zachęcamy także do realizacji spraw za pomocą systemu PGE eBOK: www.ebok.gkpge.pl, a Klientów chcących zakupić kod do liczników przedpłatowych prosimy o kontakt pod numerem: 422 222 123.

pgeobrot_site