W spotkaniu, zorganizowanym z inicjatywy wojewody świętokrzyskiego, wzięło udział ok 1,5 tys. seniorów z całego regionu. Pracownicy PGE Obrót na specjalnym stoisku opowiadali osobom starszym o tym, jak działają oszuści i jak się przed nimi obronić. Istotną kwestią był także phishing i oszuści internetowi, których działania są w ostatnim czasie szczególnie zintensyfikowane. Zachęcali również do wsparcia akcji charytatywnej, w której za każdego Klienta, który przejdzie na PGE eFakturę, spółka przekaże za pośrednictwem Fundacji PGE 1 zł na wsparcie działalności hospicjum dla dzieci łódzkiej Fundacji Gajusz.

-Marka PGE cieszy się dużym zaufaniem. Nasza obecność na takim wydarzeniu jak świętokrzyskie „Senioralia” jest wyrazem naszej troski o dobro naszych Klientów, często właśnie seniorów. Poprzez takie wydarzenia podkreślamy, że nieodłączną częścią naszej działalności sprzedażowej jest również społeczna odpowiedzialność – mówi Bartosz Rojek, dyrektor PGE Obrót Oddziału z siedzibą w Skarżysku-Kamiennej.

Udział w „Senioraliach" to już kolejna inicjatywa kierowana do osób starszych, w której swój udział ma PGE - największy sprzedawca energii w Polsce. W kwietniu br. spółka była partnerem Forum Seniora, wydarzenia online organizowanego przez białostocki oddział wydawnictwa Polska Press. Podobne wydarzenie pn. „I Forum aktywnego Seniora" odbyło się w czerwcu na Podkarpaciu.

Aktywność PGE Obrót podczas tych wydarzeń miała przede wszystkim charakter informacyjny oraz edukacyjny. Spółka koncentrowała się głównie na temacie nieuczciwych praktyk i działań oszustów na rynku energetycznym oraz prezentowała zdalne kanały obsługi, jako narzędzia przyjaznego nie tylko młodym, ale również osobom starszym.

pgeobrot_site