Już ponad 900 tys. Klientów wybrało elektroniczną fakturę od PGE Obrót. To efekt coraz większej świadomości ekologicznej społeczeństwa, jak również aktywnych działań informacyjnych Spółki.

W grudniu br. PGE Obrót wystartowała z kolejną wysyłką SMS-ów informujących Klientów o szybkimi bezpiecznym sposobie przejścia na PGE eFakturę, jakim jest elektroniczny formularz dostępny na stronie Spółki. Tym razem w wiadomości tekstowej PGE Obrót informuje Klientów, że aktywując eFakturę, wspierają cel charytatywny. To nawiązanie do akcji prowadzonej wspólnie z łódzką Fundacją Gajusz, w której PGE Obrót za każdego Klienta, który przejdzie na PGE eFakturę, Spółka przekaże 1 zł na zapewnienie stałej i profesjonalnej opieki dla nieuleczalnie chorych dzieci pozostających pod opieką hospicjum stacjonarnego prowadzonego przez Fundacji Gajusz.

Klienci, do których kierowana jest wysyłka, otrzymają SMS o treści:

Szanowny Kliencie, aktywujac PGE eFakture wspierasz cel charytatywny.  Sprawdz: pge-obrot.pl/efaktura

W wiadomości tekstowej Klienci otrzymają aktywny link do e-formularza, dzięki któremu szybko i bezpiecznie mogą wyrazić zgodę na PGE eFakturę. Spółka przypomina, żeby zawsze weryfikować otrzymywane wiadomości i klikać tylko w zaufane linki. Takim bezpiecznym odnośnikiem jest link pge-obrot.pl/efaktura.

Aby aktywować PGE eFakturę wystarczy w eFormularzu wskazać dla kogo ma być uruchomiona usługa (osoba fizyczna/firma), podać adres e-mail, numer klienta i wyrazić zgodę na otrzymywanie elektronicznego rozliczenia.

Wysyłka SMS-ów promujących PGE eFakturę potrwa do końca bieżącego roku.

pgeobrot_site